- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Wie haat er nu geen ecto's?Maarcel haat ecto's en jullie beschermen hem zielig hoor...

owja, reported phag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie haat er nu geen ecto's?Maarcel haat ecto's en jullie beschermen hem zielig hoor...

Vandaag ben ik kei en keihard geprankt op het werk, daaaamn![]()
Maar jij bent een buffel in wording, dat is iets anders

) gehad en toen zeiden ze dat ik getrolled werd hahaha. Schijnbaar een grapje van de horeca-ondernemers van <woonplaats> wat ze bij alle relatief nieuwe medewerkers doen haha, het was nog overtuigender doordat iedereen je bloedserieus doorstuurt
In totaal een uur bezig geweest ofzo hahaMaar jij bent een buffel in wording, dat is iets anders
edit: klopt deze zin?![]()
Mag ik nog wel ff wat eten 
Nah, werk in een restaurant en het was rustig dus zegt de kok tegen mij: Frans, kun jij misschien even bij een ander restaurant in <woonplaats> geel paprika poeder halen nog nooit van gehoord maar we hebben zoveel kruiden waarvan ik niks heb gehoord dus ik ga op pad, van elk restaurant naar een ander restaurant geweest. 7 restaurants () gehad en toen zeiden ze dat ik getrolled werd hahaha. Schijnbaar een grapje van de horeca-ondernemers van <woonplaats> wat ze bij alle relatief nieuwe medewerkers doen haha, het was nog overtuigender doordat iedereen je bloedserieus doorstuurt
In totaal een uur bezig geweest ofzo haha

Mag ik nog wel ff wat eten
---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 21:49 ----------
Een echte baas had een potje kerriepoeder gehaald en dat in een potje van paprikapoeder geflikkerd![]()

Je bent blijkbaar neit de enigeHad bij het eerste restaurant kerrie meegekregen haha, maar geel paprika poeder bestaat niet alleen rood dus ik kon het er ook niet indoen![]()

Ik snap ook niet wat die mensen er plezant aan vinden?wtf de sniperx topics schieten als paddestoelen uit de grond. Best triest als zoiets je enige plezier is![]()

Je bent blijkbaar neit de enige
[Link niet meer beschikbaar]