AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

lol kan me niet voorstellen dat dat sniperX is.

Vandaag ben ik kei en keihard geprankt op het werk, daaaamn :roflol:

TheFinger.gif

Nah, werk in een restaurant en het was rustig dus zegt de kok tegen mij: Frans, kun jij misschien even bij een ander restaurant in <woonplaats> geel paprika poeder halen nog nooit van gehoord maar we hebben zoveel kruiden waarvan ik niks heb gehoord dus ik ga op pad, van elk restaurant naar een ander restaurant geweest. 7 restaurants (:roflol:) gehad en toen zeiden ze dat ik getrolled werd hahaha. Schijnbaar een grapje van de horeca-ondernemers van <woonplaats> wat ze bij alle relatief nieuwe medewerkers doen haha, het was nog overtuigender doordat iedereen je bloedserieus doorstuurt :D In totaal een uur bezig geweest ofzo haha

Hé eric of big-t, als jullie dit lezen, van wie was het een kloon?

Haha snipertopics wegh...:roflol:

Maar jij bent een buffel in wording, dat is iets anders :aai:

edit: klopt deze zin? :scratch:

:roflol: Mag ik nog wel ff wat eten :P

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 21:49 ----------

Nah, werk in een restaurant en het was rustig dus zegt de kok tegen mij: Frans, kun jij misschien even bij een ander restaurant in <woonplaats> geel paprika poeder halen nog nooit van gehoord maar we hebben zoveel kruiden waarvan ik niks heb gehoord dus ik ga op pad, van elk restaurant naar een ander restaurant geweest. 7 restaurants (:roflol:) gehad en toen zeiden ze dat ik getrolled werd hahaha. Schijnbaar een grapje van de horeca-ondernemers van <woonplaats> wat ze bij alle relatief nieuwe medewerkers doen haha, het was nog overtuigender doordat iedereen je bloedserieus doorstuurt :D In totaal een uur bezig geweest ofzo haha

Een echte baas had een potje kerriepoeder gehaald en dat in een potje van paprikapoeder geflikkerd :p

:roflol: Mag ik nog wel ff wat eten :P

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 21:49 ----------

Een echte baas had een potje kerriepoeder gehaald en dat in een potje van paprikapoeder geflikkerd :p

Had bij het eerste restaurant kerrie meegekregen haha, maar geel paprika poeder bestaat niet alleen rood dus ik kon het er ook niet indoen :P

wtf de sniperx topics schieten als paddestoelen uit de grond. Best triest als zoiets je enige plezier is :roflol:

Plezant is zo'n fijn woord:p waarom hoor ik het nooit in NL?:(

Terug
Naar boven