- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Nog beter

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog beter

heb een leren jas van 280 euro gefixt voor 200, in before nep leer

BigT in vrouwenkleren? Als het dat niet is geef ik het op

hehe, hij liet me ook leer uit pakistan of irak weet niet meer welke land zien en een afkomstig uit italie, wat een verschil

hehe, hij liet me ook leer uit pakistan of irak weet niet meer welke land zien en een afkomstig uit italie, wat een verschil![]()

Damn daar kan ik niet tegen op
Laat ons hopen dat hij geen naaktfoto's accepteert, in dat geval:
10€
Zit daar zoveel verschil in?
Vroeger haalde ze meestal leer uit verre landen ipv uit Italie omdat in Italie je prikkeldraad hadden en dat zorgde voor krassen in t leer..
Maar waar ze het precies vandaan haalde weet ik niet![]()

Een chick in vrouwenkleren misschien?BigT in vrouwenkleren? Als het dat niet is geef ik het op![]()

je zei toch beter?
zelfde job ?Hmm.. This could be interesting.
Job offer gekregen, zelfde salaris, 4 uur minder werken, geen weekenden en avonden meer.. Sounds good 2 me!![]()
Pics van job offerHmm.. This could be interesting.
Job offer gekregen, zelfde salaris, 4 uur minder werken, geen weekenden en avonden meer.. Sounds good 2 me!![]()
jah zat erg verschil in, die van pakistan, zag er echt goedkoop uit qua kwaliteit en hij zei dat mijne een nieuwe ''tech'' had dat de leer stretched weet verder niks erover maar winkel zag er vrouw professioneel uit
nouja ik weet niet uit welke landen het 'echt goede' leer gehaald werd maar iig niet uit italie vanwege t prikkeldraad
. Maar goed, dat was voor stoelen dus dan heb je grote stukken nodig terwijl je bij jassen wel om de beschadigingen heen kan snijden 
Ok ik geef op

Hmm.. This could be interesting.
we kunnen ook samen een doner zaak starten, interesse pm me