Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hehe, hij liet me ook leer uit pakistan of irak weet niet meer welke land zien en een afkomstig uit italie, wat een verschil :eek:

Zit daar zoveel verschil in?

Vroeger haalde ze meestal leer uit verre landen ipv uit Italie omdat in Italie je prikkeldraad hadden en dat zorgde voor krassen in t leer..

Maar waar ze het precies vandaan haalde weet ik niet :o

Zit daar zoveel verschil in?

Vroeger haalde ze meestal leer uit verre landen ipv uit Italie omdat in Italie je prikkeldraad hadden en dat zorgde voor krassen in t leer..

Maar waar ze het precies vandaan haalde weet ik niet :o
???

jah zat erg verschil in, die van pakistan, zag er echt goedkoop uit qua kwaliteit en hij zei dat mijne een nieuwe ''tech'' had dat de leer stretched weet verder niks erover maar winkel zag er vrouw professioneel uit

Hmm.. This could be interesting.
Job offer gekregen, zelfde salaris, 4 uur minder werken, geen weekenden en avonden meer.. Sounds good 2 me! :)

???

jah zat erg verschil in, die van pakistan, zag er echt goedkoop uit qua kwaliteit en hij zei dat mijne een nieuwe ''tech'' had dat de leer stretched weet verder niks erover maar winkel zag er vrouw professioneel uit

Ah :p nouja ik weet niet uit welke landen het 'echt goede' leer gehaald werd maar iig niet uit italie vanwege t prikkeldraad :p . Maar goed, dat was voor stoelen dus dan heb je grote stukken nodig terwijl je bij jassen wel om de beschadigingen heen kan snijden :P

we kunnen ook samen een doner zaak starten, interesse pm me
f095b72b-b539-4fe8-9bec-0a0d783f80a5.gif

2x30kg Dumbbell press :)
Eindelijk de 30kg's :D

Terug
Naar boven