MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:woot: ze zijn er weer. pepernoten!! T is tenslotte al augustus. Maar alsnog is et leuk zo vroeg. Alleen wel ff voedingsschema aanpassen op 10kilo pepernoten :roflol:

Lekker weertje vandaag :)

Leuk.. ik moet dus eerst naar de huisarts gaan van mijn ouders, voor ik mag kuren.. heeft mijn moeder speciaal de arts uitgekozen, waar ik vorige maand mijn derde been aan moest laten zien:(:o (had blaasontsteking en ze moest hem daardoor zien..)

Laatst bewerkt:
Leuk.. ik moet dus eerst naar de huisarts gaan van mijn ouders, voor ik mag kuren.. heeft mijn moeder de speciaal de arts uitgekozen, waar ik vorige maand mijn derde been aan moest laten zien:(:o (had blaasontsteking en ze moest hem daardoor zien..)

Was ze onder de indruk? :roflol:

Pfff dat je ouders het al goed vinden :eek: Ik heb een keer voor de grap gezegd dat ik ging kuren, het huis was toen al te klein :o

Na 5 jaar toch eindelijk de geliefde xbox 360 verkopen :(

Xbox 360 Elite2 Standaard controllers, 1 zwart en 1 wit1 Razer Onza Tournament Edition controller
En de volgende games:
- Crackdown
- Halo 3
- Halo ODST
- Shadowrun
- Saints Row
- Saints Row 2 Classic Edition
- The Darkness
- 2x Gears of War
- Gears of War 2
- Gears of War 3 Limited Edition
- Oblivion
- Unreal Tournament
- GTA IV
- Call of Duty 4
- Call of Duty MW3
- Overlord
- Skyrim

Mocht een van jullie mij een happy panda maken stuur me dan een pm en een mod kan dit verwijderen als het niet toegestaan is om iets te verkeupen

zoveeeeel euro's aan besteed :(

Waarom zou je m verkopen.. :o

Terug
Naar boven