Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

mijn ub training van vanavond

sinds ik ben overgestapt van fb naar ub/lb vind ik de trainingen echt 100 keer leuker, vooral de ub trainingen

mmmmm ben een heerlijke maaltijd aan het eten!!!

alsof dat loon model is voor alle sportscholen en instructeurs..

ze hebben wel een luizenbaantje voor zover ik kan zien :D beetje administratie, drankjes verkopen, rondlopen, praten aan de bar/praten in de gym, zelf trainen (doen ze bij ons allemaal :D) koffie drinken, praten met de cardiomeisjes, gewichtjes opruimen, buiten roken

etc. etc.

ohja, en tijdens het EK wedstrijden kijken en als ik aan kom lopen snel wegklikken :roflol::roflol::roflol:

alsof dat loon model is voor alle sportscholen en instructeurs..

Voor de gehele health center groep wel zo blijkt.
En dat is bij ieder beroep nooit hetzelfde.

Heb jij al een job als bediende? Reken maar dat er zat bediendes nog minder hebben
Ja heb ik al en verdien stuk hoger, daarom dat ik geschrokken was.. Had toch wel iets in de trend van 1700 verwacht.

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 15:00 ----------

1400 netto is niet eens zo heel slecht toch? Kijkend naar t soort opleiding :o

Welke opleiding is dat dan precies?

Ja heb ik al en verdien stuk hoger, daarom dat ik geschrokken was.. Had toch wel iets in de trend van 1700 verwacht

:roflol:

Zeker weten niet ! Het vorige bedrijf waar ik werkte zaten de meeste bediendes
rond de 1500 max. (daarom ben ik daar ook niet meer) Hangt puur van de sector af.
Als je in de voeding, of textiel zit, ben je de pineut

En als jij een stuk hoger zit, heb je ook langer gestudeerd neem ik aan + heb je meer
verantwoordelijkheden dan enkel wat gewichtjes opruimen

Voor de gehele health center groep wel zo blijkt.
En dat is bij ieder beroep nooit hetzelfde.

Ja heb ik al en verdien stuk hoger, daarom dat ik geschrokken was.. Had toch wel iets in de trend van 1700 verwacht.

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 15:00 ----------

Welke opleiding is dat dan precies?

Sportopleiding ofzo? :roflol:

:roflol:

Zeker weten niet ! Het vorige bedrijf waar ik werkte zaten de meeste bediendes
rond de 1500 max. (daarom ben ik daar ook niet meer) Hangt puur van de sector af.
Als je in de voeding, of textiel zit, ben je de pineut

En als jij een stuk hoger zit, heb je ook langer gestudeerd neem ik aan + heb je meer
verantwoordelijkheden dan enkel wat gewichtjes opruimen

Was fout ben arbeider maar eigenlijk doen we bediende werk.. Verdien zelf 1750+

Hmm, eigenlijk als je goed wilt zijn als sportinstructeur moet je via zelfstudie je kennis vergaren.

Paar van die sjonnies zaten hele tijd hier over de weg op hun scootertjes heen en weer te rijden, te hard terwijl er kinderen spelen en ze reden ook zonder helm.

Komt er tijdje terug ineens zo'n politie busje langs gereden.. Hoorde ik net van buurman dat ze alle 3 boete hebben gekregen voor rijden zonder helm en dat de scooters mee genomen zijn naar bureau om op de rollerbank gezet te worden :roflol: . Hopen dat die dingen verschroot worden, takken herrie altijd en ze wonen hier niet eens in de straat :o

Opaatje vandaag de leeftijd van 95 gehaald, and he's still in the game.

Paar van die sjonnies zaten hele tijd hier over de weg op hun scootertjes heen en weer te rijden, te hard terwijl er kinderen spelen en ze reden ook zonder helm.

Komt er tijdje terug ineens zo'n politie busje langs gereden.. Hoorde ik net van buurman dat ze alle 3 boete hebben gekregen voor rijden zonder helm en dat de scooters mee genomen zijn naar bureau om op de rollerbank gezet te worden :roflol: . Hopen dat die dingen verschroot worden, takken herrie altijd en ze wonen hier niet eens in de straat :o

Is niet belangrijk, op dbb word alleen uitgelicht als er iets niet goed gaat bij de politie

Terug
Naar boven