Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
zo voor laatste keer ever naar school. effe diploma ophalen!
feli
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
im so happy im done... moest altijd 2,5 uur reizen soms zelfs voor 1 uurtje wegens lesuitval. soo ****ed up

Damned,... als onze hond frisbees zou apporteren, dan had ik deze MOETEN hebben ...
http://www.ibelieveinadv.com/commons/iams_dog_frisbee.jpg

im so happy im done... moest altijd 2,5 uur reizen soms zelfs voor 1 uurtje wegens lesuitval. soo ****ed up

Het loon van een fitnessinstructeur: 1.390 euro netto
http://www.jobat.be/nl/artikels/het-loon-van-een-fitnessinstructeur-1390-euro-netto/
Ik zou ook maar k*t raad geven met dat loon![]()
Het loon van een fitnessinstructeur: 1.390 euro netto
http://www.jobat.be/nl/artikels/het-loon-van-een-fitnessinstructeur-1390-euro-netto/
Ik zou ook maar k*t raad geven met dat loon![]()

beetje administratie, drankjes verkopen, rondlopen, praten aan de bar/praten in de gym, zelf trainen (doen ze bij ons allemaal
) koffie drinken, praten met de cardiomeisjes, gewichtjes opruimen, buiten roken

alsof dat loon model is voor alle sportscholen en instructeurs..
Ja heb ik al en verdien stuk hoger, daarom dat ik geschrokken was.. Had toch wel iets in de trend van 1700 verwacht.Heb jij al een job als bediende? Reken maar dat er zat bediendes nog minder hebben
1400 netto is niet eens zo heel slecht toch? Kijkend naar t soort opleiding![]()
Ja heb ik al en verdien stuk hoger, daarom dat ik geschrokken was.. Had toch wel iets in de trend van 1700 verwacht

Voor de gehele health center groep wel zo blijkt.
En dat is bij ieder beroep nooit hetzelfde.
Ja heb ik al en verdien stuk hoger, daarom dat ik geschrokken was.. Had toch wel iets in de trend van 1700 verwacht.
---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 15:00 ----------
Welke opleiding is dat dan precies?

Zeker weten niet ! Het vorige bedrijf waar ik werkte zaten de meeste bediendes
rond de 1500 max. (daarom ben ik daar ook niet meer) Hangt puur van de sector af.
Als je in de voeding, of textiel zit, ben je de pineut
En als jij een stuk hoger zit, heb je ook langer gestudeerd neem ik aan + heb je meer
verantwoordelijkheden dan enkel wat gewichtjes opruimen
. Hopen dat die dingen verschroot worden, takken herrie altijd en ze wonen hier niet eens in de straat 
Paar van die sjonnies zaten hele tijd hier over de weg op hun scootertjes heen en weer te rijden, te hard terwijl er kinderen spelen en ze reden ook zonder helm.
Komt er tijdje terug ineens zo'n politie busje langs gereden.. Hoorde ik net van buurman dat ze alle 3 boete hebben gekregen voor rijden zonder helm en dat de scooters mee genomen zijn naar bureau om op de rollerbank gezet te worden. Hopen dat die dingen verschroot worden, takken herrie altijd en ze wonen hier niet eens in de straat
![]()