kom een review tegen
kom dit tegen
Beste Ramonstertje,
Mijn naam is Rudyard Bekker en ik ben directeur van iChica, waar ook de dagaanbiedingsite Watch2Day.nl onder valt. Ik begrijp je bezorgdheid, er zijn immers veel oplichters op internet en de kortingen die wij bieden zijn hoog. Ik hoop je bezorgdheid te kunnen wegnemen door meer informatie te geven over onze manier van werken.
Onze inkopers zijn elke dag door heel Europa op zoek naar de beste horlogedeals: hiervoor werken we samen met de merken zelf, officiële distributeurs en grote opkooporganisaties. Er zijn veel overstock/end of line partijen merkhorloges (D&G, Armani, etc) beschikbaar die wij met grote korting kunnen opkopen. Deze hoge korting rekenen wij rechtstreeks door aan onze klanten en pakken zelf een minimale marge (ter vergelijking: een normale horlogewinkel pakt minimaal een marge van 100% bovenop de reguliere inkoopprijs). Vandaar de vaak superscherpe prijs die wij kunnen bieden.
Alle horloges die wij aanbieden, zijn per definitie echt. De merken die wij met erg hoge korting (bv 85%) aanbieden en die wellicht de verdenking van replica horloges met zich dragen, zoals Pionier, Richtenburg, Andre Belfort, etc, kopen wij rechtstreeks van deze merken zelf. Dit zou je zelf eenvoudig kunnen achterhalen door contact op te nemen met het desbetreffende merk en te vragen of ze aan Watch2Day leveren. Overigens is het zo dat veel van deze merken ook voor soortgelijke lage prijzen worden aangeboden door veel van Europa's grootste en meest gerespecteerde besloten shopping clubs zoals BrandAlley, BuyVip en ShowroomPrive. Vanuit Europees perspectief zijn wij dus niet uniek met onze lage prijzen, in Nederland echter wel.
Watch2Day heeft elke dag duizenden bezoekers en vele tevreden klanten. We doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden. Mocht je een horloge hebben gekocht en niet blij zijn met je aankoop, dan kun je deze altijd tegen volledige vergoeding van het aankoopbedrag binnen de zichttermijn terugsturen.
Ik hoop je twijfel middels bovenstaande te hebben weggenomen. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice (klantenservice@watch2day.nl of 020-8943475). Zij staan je graag te woord.
Met vriendelijke groet,
Rudyard Bekker
http://nl.linkedin.com/pub/rudyard-f-p-bekker/24/121/33a