MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik twijfel tussen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat is je budget dan?

rond 100 heb je een normale japanse quartz uurwerk. Zonder fratsen. Chronograaf versies zullen niet zo goed zijn. Echt stijl hebben ze ook niet.

200-500. Aardig quartz uurwerk. mooier design, beter materiaal glas en kast, in een fatsoenlijk doosjes. Chrono's werken ook beter. Prijs is verder ook afhankelijk van merk, type band. Zou zelf nooit meer dan 300 neer tellen voor een quartz.

rond 1000 beginnen de instap modellen voor automatisch Zwitsers uurwerk. Als je horloges echt boeiend en gaaf vindt is dit jouw ding.

vanaf 2000-5000 komen de echt leuke dingen om het hoek kijken. Zelfde als boven, alleen bekende merken, unieke stijlen, eventueel speciaal gecertificeerd voor heel nauwkeurig tijd en kleinste afwijking, soms ook gelimiteerde bijlage. Kunnen ook edele metalen in verwerkt zijn.

5000+ beetje zelfde verhaal als hier boven maar vaak ook ziekelijk veel edele metalen en diamenten erin.

Daarna heb je nog speciale klasse horloges met zeer ingewikkelde functies, uurwerk, erg gelimiteerd, top brands, etc 50.000+

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 01:39 ----------

die tweede hugo boss is de mooieste. Deze model hebben ze trouwens ook met stalen band. is 380 geloof ik

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 01:46 ----------

maar om eerlijk te zijn als je voor die armani of hugo boss wilt gaan. die rond 300-400 liggen dan zou ik eerder met dat geld of iets meer een replica horloge halen met zwitsers uurwerk.
Voor een quartz blijft dat gewoon veel geld. Je betaald voornamelijk voor het merk.

Ik zou voor 1# gaan... Maar goed dat is als ik Moest kiezen... Als ik r geld had had ik zoiezo een ander horloge gekozen.

Vandaag voor het eerst sinds 2 weken weer trainen.
Wel 4 kilo afgevallen en verzwakt door de antibiotica.:(

dus onder de 80? :p

yo je snapt niet als ik een horloge 200 euro goedkoper kan krijgen wrm niet

Ben je wel zeker van die korting? Heb je al in de winkel gekeken. Kieskeurig.nl weet ik t. Die kortingsprijzen kunnen zo fake zijn als wat. En voor hetzelfde geldt heb je hier te maken met productiefouten/afgekeurde modellen. Je weet wel modellen die niet aan de eisen voldoen en daarom worden verpacht aan louche sites onder het mom korting.

Je had laatst op groupon ook zo'n aanbieding..

horloge van 1,600 oid voor maar 250. Andre belfort horloges.. maar als je dan reviews leest is het eigenlijk gewoon chinese prut dat helemaal niet 1600 waard is.

Ik heb toen serieus na zitten denken om er een te kopen...

Ben je wel zeker van die korting? Heb je al in de winkel gekeken. Kieskeurig.nl weet ik t. Die kortingsprijzen kunnen zo fake zijn als wat. En voor hetzelfde geldt heb je hier te maken met productiefouten/afgekeurde modellen. Je weet wel modellen die niet aan de eisen voldoen en daarom worden verpacht aan louche sites onder het mom korting.
hmm, niet over nagedacht, koop wel de boss van bijenkorf dan wel

ik junk als een f**got maar kom niet aan :fuu:

Dit is een goede site. Ze hebben ook een site ichica waar mijn vriendin vaker iets besteld. Zijn de originele producten, zijn wel oudere producten van 1 of 2 seizoenen geleden. Daarom gaan ze weg met korting.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 13:49 ----------

ik junk als een f**got maar kom niet aan :fuu:

Ik heb precies hetzelfde probleem! Zal wel aan de snelle spijsvertering liggen

Dit is een goede site. Ze hebben ook een site ichica waar mijn vriendin vaker iets besteld. Zijn de originele producten, zijn wel oudere producten van 1 of 2 seizoenen geleden. Daarom gaan ze weg met korting.
wrm zit er chinese meuk tussen bij de orginelen bijvoorbeeld een watch va 1500 euro die weg mag van 200 dat is wel slecht kwaliteit spul

MIWNLTF hunter

Mother I would not like to ****

:trollface:

Gilf = Grandma i like to **** :eek:

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 13:52 ----------

wrm zit er chinese meuk tussen bij de orginelen bijvoorbeeld een watch va 1500 euro die weg mag van 200 dat is wel slecht kwaliteit spul

Of ze vinden geen idioten die er daadwerkelijk 1500 voor betalen...

Het gemiddelde horloge heeft maar 1000% winst....

ik twijfel tussen

Lol 2 horloges zijn onlangs gepasseerd in 'wat heb je gekocht topic ' :p
Die armani heb ik nu al een aantal dagen en ben er zéér blij mee + ik krijg ook wel veel positeive reacties erop.

Ga eens naar een uurwerk shopt waar je ze naast elkaar kan zien, niet 100% afgaan op pic's. Die armani vind ik mooier in rl bijvoorbeeld.

Terug
Naar boven