- Waardering
- 1.066
yo je snapt niet als ik een horloge 200 euro goedkoper kan krijgen wrm niet
koop dan jung!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben srs man, niet stoer doenbeter invest je dat money in them kapsalonz
Eten gaat net en bulk is een bulk he als ik maar niet full r*tard 10000 over mn onderhoud eetik ben srs man, niet stoer doenEten gaat net en bulk is een bulk he als ik maar niet full r*tard 10000 over mn onderhoud eet
Vandaag voor het eerst sinds 2 weken weer trainen.
Wel 4 kilo afgevallen en verzwakt door de antibiotica.![]()
Je had laatst op groupon ook zo'n aanbieding..
horloge van 1,600 oid voor maar 250. Andre belfort horloges.. maar als je dan reviews leest is het eigenlijk gewoon chinese prut dat helemaal niet 1600 waard is.
Ik heb toen serieus na zitten denken om er een te kopen...

hmm, niet over nagedacht, koop wel de boss van bijenkorf dan welBen je wel zeker van die korting? Heb je al in de winkel gekeken. Kieskeurig.nl weet ik t. Die kortingsprijzen kunnen zo fake zijn als wat. En voor hetzelfde geldt heb je hier te maken met productiefouten/afgekeurde modellen. Je weet wel modellen die niet aan de eisen voldoen en daarom worden verpacht aan louche sites onder het mom korting.

de kg's vliegen er bij jou zo weer aan bro, is je longontsteking nu 100% hersteld?

aware me
http://watch2day.nl/vandaag/1656/richtenburg-arkadius-automaat/2a3c26262
hoe zie je dat? ben een newb omtrend horloges![]()
wrm zit er chinese meuk tussen bij de orginelen bijvoorbeeld een watch va 1500 euro die weg mag van 200 dat is wel slecht kwaliteit spulDit is een goede site. Ze hebben ook een site ichica waar mijn vriendin vaker iets besteld. Zijn de originele producten, zijn wel oudere producten van 1 of 2 seizoenen geleden. Daarom gaan ze weg met korting.

wrm zit er chinese meuk tussen bij de orginelen bijvoorbeeld een watch va 1500 euro die weg mag van 200 dat is wel slecht kwaliteit spul
ik twijfel tussen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]