Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fijn weekend iedereen! 
Thx bro![]()
Ot : op scheveningen met dit weer en kibbling van simone's :d wat een dag!
Thx bro![]()
Ot : op scheveningen met dit weer en kibbling van simone's :d wat een dag!
alleen niet handig om je chick naar mee te nemen, omdat je elkaar niet verstaat door de drukte
hoody weet je zeker dat je hetero bent? Eerst knal je naalden in je kont en nu check je jongens uit wtf Gkarma (rijstwafel) had al een pic van zijn hoofd op DBB gezet, dacht in het nachtcafé paar maanden terug, was niet mis iig![]()
hoody weet je zeker dat je hetero bent? Eerst knal je naalden in je kont en nu check je jongens uit wtf G

waar zie je dat ik zeg dat blozen gay is?? check je post man

waar zie je dat ik zeg dat blozen gay is?? check je post man![]()
waar zie je dat ik zeg dat blozen gay is?? check je post man![]()

omdat je dat al eerder tegen me zei "G", maar.. jij kijkt dus nooit in het ideale lichaamstopic homofoob?![]()
Als je vaak bloost als je met mannen praat en over mannen praat ben je ook gay
karma (rijstwafel) had al een pic van zijn hoofd op DBB gezet, dacht in het nachtcafé paar maanden terug, was niet mis iigomdat je dat al eerder tegen me zei "G", maar.. jij kijkt dus nooit in het ideale lichaamstopic homofoob?![]()

karma (rijstwafel) had al een pic van zijn hoofd op DBB gezet, dacht in het nachtcafé paar maanden terug, was niet mis iig
![]()
?