ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Arnodsi ... wat een opgewonden standjehaha ..
(L) mooie foto jonge
Lol de meeste vrouwen wil je geen eens zien zonder make up
dus volgens jullie is de gemiddelde vrouw lelijk, als ze geen make-up op hebben en geen aandacht aan hun haar besteden?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Niet mee eens... sommige meiden zien er zonder make - up juist veel beter uit dan met zo'n vieze laag poeder ...
True, maar ze moeten zich wel verzorgen.. Beetje makeup is meestal wel mooi maar niet van die epic lagen zooi over hun gezicht. Ik kan het natuurlijke wel waarderen.

Niet mee eens... sommige meiden zien er zonder make - up juist veel beter uit dan met zo'n vieze laag poeder ...
Je hebt zo van die meiden die er met tien ton make-up mooi uit zien en dan zie je haar in de ochtend eens zonder make-upTrue, maar ze moeten zich wel verzorgen.. Beetje makeup is meestal wel mooi maar niet van die epic lagen zooi over hun gezicht. Ik kan het natuurlijke wel waarderen.
. Dag mevrouw wie bent u, hoe bent u mijn huis binnengekomen? Heeft mn vriendin u binnengelaten?
Je hebt zo van die meiden die er met tien ton make-up mooi uit zien en dan zie je haar in de ochtend eens zonder make-up. Dag mevrouw wie bent u, hoe bent u mijn huis binnengekomen? Heeft mn vriendin u binnengelaten?
![]()

Boete voor rechtsinhalen ongeldig verklaard.
http://wiki.ciberterminal.net/lib/exe/fetch.php?hash=c81e47&media=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lpeq0hIbTS1qgtj4p.jpg
Moet is kijken of ik kan achterhalen wie die kneus was, kan ik hem even persoonlijk mijn blijheid laten zien over het feit dat ik gelijk had en hij faalt.
Was op ijselallee in zwolle, heb je 2 t-splitsingen vlak na elkaar waarbij je bij de 1e rechts kan het centrum in en bij de 2e links kan naar hattem. Bij 1e stoplicht stond 1 op linker baan (van de 3) met richting aanwijzer naar links aan (omdat gelijk na 1e t-splitsing de invoegstrook voor linksaf is). Ik kom aanrijden op rechter baan (ik moet rechtdoor), stoplicht gaat op groen, ik blijf gewoon doorrijden en rij dus rechts langs die ander omdat die niet volgas weg gaat trekken om daarna weer vol in de ankers te moeten om op tijd stil te staan bij het stoplicht voor linksaf.
Dus even later 'stop politie'.. ja je haalde rechts in bla bla.. Dus ik zo: Dus u wilt, dat ik van de meest rechtse baan naar de meest linkse baan ga, ga remmen omdat daar iemand rijd, vervolgens moet wachten tot die persoon naar rechts gaat voor ik mag passeren? Terwijl hij al zijn richting aanwijzer naar links aan staat?!
'Ja meneer zo moet dat ja, rechts inhalen mag nou eenmaal niet'. Echt die lui halen t bloed onder mijn nagels weg
Zijn allemaal vuile klootzakken, zelfs "gewone" flikken zeggen dat de verkeerspolitie overdreven is en hen een slechte naam geeft, en gelijk hebben ze!!! Ook al boete gehard voor 1km/u te snel, was wel gecorrigeerd maar dan nog... Ook al boete gehad op 100m van mn huis voor niet aangepaste kledij op motoBoete voor rechtsinhalen ongeldig verklaard.
http://wiki.ciberterminal.net/lib/e...media.tumblr.com/tumblr_lpeq0hIbTS1qgtj4p.jpg
Moet is kijken of ik kan achterhalen wie die kneus was, kan ik hem even persoonlijk mijn blijheid laten zien over het feit dat ik gelijk had en hij faalt.
Was op ijselallee in zwolle, heb je 2 t-splitsingen vlak na elkaar waarbij je bij de 1e rechts kan het centrum in en bij de 2e links kan naar hattem. Bij 1e stoplicht stond 1 op linker baan (van de 3) met richting aanwijzer naar links aan (omdat gelijk na 1e t-splitsing de invoegstrook voor linksaf is). Ik kom aanrijden op rechter baan (ik moet rechtdoor), stoplicht gaat op groen, ik blijf gewoon doorrijden en rij dus rechts langs die ander omdat die niet volgas weg gaat trekken om daarna weer vol in de ankers te moeten om op tijd stil te staan bij het stoplicht voor linksaf.
Dus even later 'stop politie'.. ja je haalde rechts in bla bla.. Dus ik zo: Dus u wilt, dat ik van de meest rechtse baan naar de meest linkse baan ga, ga remmen omdat daar iemand rijd, vervolgens moet wachten tot die persoon naar rechts gaat voor ik mag passeren? Terwijl hij al zijn richting aanwijzer naar links aan staat?!
'Ja meneer zo moet dat ja, rechts inhalen mag nou eenmaal niet'. Echt die lui halen t bloed onder mijn nagels weg
was amper ritje van enkele km en had mn beschermende motorpak aan.Zijn allemaal vuile klootzakken, zelfs "gewone" flikken zeggen dat de verkeerspolitie overdreven is en hen een slechte naam geeft, en gelijk hebben ze!!! Ook al boete gehard voor 1km/u te snel, was wel gecorrigeerd maar dan nog... Ook al boete gehad op 100m van mn huis voor niet aangepaste kledij op motowas amper ritje van enkele km en had mn beschermende motorpak aan.

.Zijn allemaal vuile klootzakken, zelfs "gewone" flikken zeggen dat de verkeerspolitie overdreven is en hen een slechte naam geeft, en gelijk hebben ze!!! Ook al boete gehard voor 1km/u te snel, was wel gecorrigeerd maar dan nog... Ook al boete gehad op 100m van mn huis voor niet aangepaste kledij op motowas amper ritje van enkele km en had mn beschermende motorpak aan.

Misschien is het in Belgie anders
Of hij is 1 van de weinige Nederlanders die politie flikken noemt..
[Link niet meer beschikbaar]
ik zie het al.
in belgie kan het allemaal