- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
phagsdis gun b gudVan mij mogen ze allebei een ban krijgen. 7/10 posts op dbb komt van een van deze 2 tegenwoordig!
Van mij mogen ze allebei een ban krijgen. 7/10 posts op dbb komt van een van deze 2 tegenwoordig!

1 of ander sl*t stuurt naar mij dat niemand haar wil omdat ze denkt dat ze te mollig is...
Maar dat is die totaal niet, wilt ze mijn c**k ofzo ?
1 of ander sl*t stuurt naar mij dat niemand haar wil omdat ze denkt dat ze te mollig is...
Maar dat is die totaal niet, wilt ze mijn c**k ofzo ?

Op het moment not verry amusing maar daarna wel beide gelachen :d
Vandaag naar een gym geweest met men bish (gratis dag pass).
Ik laat haar wel cardio doen + ab oefeningen en wat lichte beenoefeningen. Ze heeft alles op het gemak gedaan ,nix tot failure dus. Komt ze plots lijkbleek naar me terwijl ik men T-bar's doe en terwijl ze zegt ''schat ik voel me niet zo goeeee.. BAM valt ze gewoon door haar voeten, kon haar srs nog maar net opvangen! Zat gewoon nix meer in en haar ogen waren wagenwijd open, moest haar klapjés geven op haar kaak want ze was net in coma fso xD
Echt vreemde ervaring.. Ze had nochtans goed gegeten voor we gingen trainen en ze heeft zich nochtans niet overzet. Zoals ik zei was het op het moment zelf wel even paniek maar achteraf wel goed gelachen met haar![]()
Gelieve de rohypnol na de workout in haar drankje te doen, niet ervoor om haar te verkrachtenOp het moment not verry amusing maar daarna wel beide gelachen :d
Vandaag naar een gym geweest met men bish (gratis dag pass).
Ik laat haar wel cardio doen + ab oefeningen en wat lichte beenoefeningen. Ze heeft alles op het gemak gedaan ,nix tot failure dus. Komt ze plots lijkbleek naar me terwijl ik men T-bar's doe en terwijl ze zegt ''schat ik voel me niet zo goeeee.. BAM valt ze gewoon door haar voeten, kon haar srs nog maar net opvangen! Zat gewoon nix meer in en haar ogen waren wagenwijd open, moest haar klapjés geven op haar kaak want ze was net in coma fso xD
Echt vreemde ervaring.. Ze had nochtans goed gegeten voor we gingen trainen en ze heeft zich nochtans niet overzet. Zoals ik zei was het op het moment zelf wel even paniek maar achteraf wel goed gelachen met haar![]()

Ze was al van s'morgens wat mottig, in het weekend ook moeten braken (booz). Is ook de eerst x in haar leven dat ze flauwvalt.
Heb haar wel gezegd dat ze eens bloed/suiker moet laten testen.
Ze heeft nog maar net bloed gegeven (ieder jaar trouwens) en er was niets verkeerd.