MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nouja als ik me niet vergis is hij van vwo naar havo teruggegaan, dan is het vrij normaal dat je zulke cijfers haalt

Zijn nog steeds mooie cijfers en havo is ook een goed niveau. Je kan toch ook positieve feedback geven. Had hij het beter kunnen doen? Gast is gewoon blij en je gaat erover zeuren snap dat niet.

nouja als ik me niet vergis is hij van vwo naar havo teruggegaan, dan is het vrij normaal dat je zulke cijfers haalt

:rolleyes::rolleyes:
Er zijn idd wel mensen die zijn blijven zitten (met 4 blijven-zitters in de klas) die allemaal zoiets hebben van 'ik heb dit vorig jaar al gehad,ik hoef niet te leren'. Resultaat is dat zij krappe 4'en halen en dat ik wel gewoon goed leer+huiswerk maak en dus hoge punten haal.

Zijn nog steeds mooie cijfers en havo is ook een goed niveau. Je kan toch ook positieve feedback geven. Had hij het beter kunnen doen? Gast is gewoon blij en je gaat erover zeuren snap dat niet.

ok, fransie kan dat wel van me hebben

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 17:54 ----------

Er zijn idd wel mensen die zijn blijven zitten (met 4 blijven-zitters in de klas) die allemaal zoiets hebben van 'ik heb dit vorig jaar al gehad,ik hoef niet te leren'. Resultaat is dat zij krappe 4'en halen en dat ik wel gewoon goed leer+huiswerk maak en dus hoge punten haal.

goed gedaan :D

Max zie veel posts van je dat je anderen aanspreekt omdat ze zogenaamd wat willen corrigeren. Is dat ook weer zo'n post?

Hoe bedoel je corrigeren? Wat voor posts heb je het over?

Ik had het over compensatiegedrag vanochtend als je dat bedoelde. Zie het wel veel terugkomen hier idd.

*proest* *schater* *grinnik*.

ok, fransie kan dat wel van me hebben

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 17:54 ----------

goed gedaan :D

Ordeel ik zelf wel over:mad::mad::mad::mad::mad:

j/k maar krijg van veel mensen reacties dat als je bent blijven zitten je ook meteen hoge punten moet halen. Werk mn reet er nu af en nu word het beloont. Was vorig jaar niet het geval en daarom ben ik blij :)

Dan zijn hun gewoon ontzettend dom.

Ordeel ik zelf wel over:mad::mad::mad::mad::mad:

j/k maar krijg van veel mensen reacties dat als je bent blijven zitten je ook meteen hoge punten moet halen. Werk mn reet er nu af en nu word het beloont. Was vorig jaar niet het geval en daarom ben ik blij :)

mja ik ben ook ervaringsdeskundige op dat gebied, 2x 5vwo, en de 2e keer hoefde ik werkelijk geen **** te doen voor goeie punten...

mja ik ben ook ervaringsdeskundige op dat gebied, 2x 5vwo, en de 2e keer hoefde ik werkelijk geen **** te doen voor goeie punten...

Als ik nu niets doe haal ik waarschijnlijk tussen de 6,5 en de 7. Maar ik ben een perfectionist en wil dus altijd het hoogst mogelijke. Vervelend kwaaltje, zeker vorig jaar toen hoe hard ik ook leerde ik bij sommige vakken niet boven de 6 uitkwam ;)

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 17:59 ----------

Dan zijn hun gewoon ontzettend dom.
Toekomstige vavo studentjes denk ik.

Als ik nu niets doe haal ik waarschijnlijk tussen de 6,5 en de 7. Maar ik ben een perfectionist en wil dus altijd het hoogst mogelijke. Vervelend kwaaltje, zeker vorig jaar toen hoe hard ik ook leerde ik bij sommige vakken niet boven de 6 uitkwam ;)

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 17:59 ----------

Toekomstige vavo studentjes denk ik.

Dat is geen kwaaltje maar een goede eigenschap. Het kwaaltje is dat je niet slim genoeg bent om met zo hard leren boven een 6 te halen.

En vavo is niet echt makkelijker ofzo..

Volledig in het 3e jaar :D. Nice, pa ook tevreden, mag er waarschijnlijk hierna nog 2 jaar bijdoen :). Stage zal wel zuigen denk ik :( en dan vooral de bachelorproef.

Die tv-kok van één, wat een held.

Versta m alleen nooit, dus het is maar gokken wat ie gaat maken :D

Hoe gaat het met jou op school dan? Volg je nog les?
Nog verplicht. Over een paar maanden hoef ik niet meer op te komen dagen. Al met al vind ik het niveau van 4 havo tot nu toe wel tegenvallen na alle wilde verhalen die ik heb gehoord. Denk zelf omdat ik een technisch profiel heb gekozen. Gaat misschien iets meer om logica en ''het snappen van'' i.p.v. gigantische hoeveelheden stof onthouden.

had te lang haar (9mm) weer naar 5mm geschoren awww dat feel :D

Nog verplicht. Over een paar maanden hoef ik niet meer op te komen dagen. Al met al vind ik het niveau van 4 havo tot nu toe wel tegenvallen na alle wilde verhalen die ik heb gehoord. Denk zelf omdat ik een technisch profiel heb gekozen. Gaat misschien iets meer om logica en ''het snappen van'' i.p.v. gigantische hoeveelheden stof onthouden.

Tot 27 ben je verplicht om naar school te gaan of om te werken..

Tot 23 ben je volgens mij verplicht naar school te gaan als je geen startkwalificatie hebt.

Overigens kunnen scholen, als je daadwerkelijk niet meer op hoeft te dagen, je ook van school zetten :P

Tot 27 ben je verplicht om naar school te gaan of om te werken..

Tot 23 ben je volgens mij verplicht naar school te gaan als je geen startkwalificatie hebt.

Overigens kunnen scholen, als je daadwerkelijk niet meer op hoeft te dagen, je ook van school zetten :P
Men kan je niet verplichten om naar school te gaan of te werken als je daar geen zin in hebt. Tenminste, na je 18de dan.
Kwalificatieplicht tot 18de. Langer dan 1 maand geen les volgen of stoppen zonder startkwalificatie = vroegtijdige schoolverlater.

Dus jij zit in 4 Havo?

Terug
Naar boven