MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

overschrijving naar mycare is gelukt, nog paar dagen wachtuuh en lophakomp depot ies binnuuuuhhh.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Snap de vraag niet echt. Heb keelontsteking staat op de vorige pagina. Het is waarschijnlijk of pfeifer of me amandelen moeten worden geknipt omdat me keelonsteking steeds terug komt.

Je weet toch wel dat er een hele wachtrij is voor een abonnement? :)
nee?

OT:
Fuark, was echt al maanden geleden

2j0gyvr.jpg

lekker bezig arnodsi

Snap de vraag niet echt. Heb keelontsteking staat op de vorige pagina. Het is waarschijnlijk of pfeifer of me amandelen moeten worden geknipt omdat me keelonsteking steeds terug komt.

Ik zweer u, iedereen praat over pfeiffer en hoe k*t dat is. En iedereen krijgt het wel eens maar ik het het als het ware nog nooit gehad. vreemd.

having a second though. meh, eigenlijk niet zo vreemd. Ben gewoon onsterfelijk. :)

Ik zweer u, iedereen praat over pfeiffer en hoe k*t dat is. En iedereen krijgt het wel eens maar ik het het als het ware nog nooit gehad. vreemd.

having a second though. meh, eigenlijk niet zo vreemd. Ben gewoon onsterfelijk. :)

Haha mijn advies zoen niet zomaar met iedere chick :p

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 12:20 ----------

Je geruzie met die juicer Hoody!

Combinatie van opgebouwde irritatie + tren. Hoody was het slachtoffer :p

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 12:22 ----------

En haat en nijd tussen mensen it ain't my style. Heb er soms even genoeg van.

4 nachtdiensten weer overleefd, net wakker en straks weer gaan slapen. :trollface:

Heerlijke benentraining :D

Calfraises 120kilo + BW, oud pr was 130kilo + BW.
Dit was 2de benentraining sinds jaar, feels good :D

Eieren bakken, er viel een stuk schil in en kon het niet terugvinden :mad:.
Eet mijn bordje leeg, gebakken eieren en brood. Daarna tonijn op bord.
Mijn bord is leeg, en wat vind ik........een stukje overgebleven ei met het stukje schil!

Echt, wow, mind = blown. Me hele weekend is nu al goed.

Worden jullie sterk van mannen :D

Die mexicano dingen zijn niet eens lekker man

Terug
Naar boven