- Waardering
- 2.745
Hij zal een deel van de sqaut stang in zijn anus gepropt hebbben ?!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee een n*ger ging hem spottenHij zal een deel van de sqaut stang in zijn anus gepropt hebbben ?!

even een vraag ik heb hier kippenpootjes staan maar gekruid, als je ze kruid zitten er dan KH's in of niet?
thx, kom erachter dat 100 g kippenpootjes ong van 120-190 kcal kan verschillen ik at meestal een kilo en dacht dat het 800 kcal was, eet ik dus 1000 kcal boven mn onderhoudKruiden zijn meestal verwaarloosbaar wat kcal betreft..

thx, kom erachter dat 100 g kippenpootjes ong van 120-190 kcal kan verschillen ik at meestal een kilo en dacht dat het 800 kcal was, eet ik dus 1000 kcal boven mn onderhoud![]()

daar heb jij idd geen ervaring mee nee
op een been dag voel ik me ook altijd ON terwijl ik natty ben
been training is zowat altijd een flinke test boost voor mij.. dat krijg je alleen, als je 1 uur lang je benen kapot knalt(5 oefs gedaan 4 sets each, 12 reps in 45min)daar heb jij idd geen ervaring mee nee
op een been dag voel ik me ook altijd ON terwijl ik natty ben
![]()

kuiten zijn echt heel lastig om te laten groeien, vraag me af of dat met aas wel lukt of dat gewoon genetisch is

hmm, dat word dan even dooretenZoveel?
Dat is inclusief huid denk ik..
Weeg gewoon de kippenpootjes voor je ze eet en weeg daarna het afval... Weet je hoeveel kippenvlees je gegeten hebt, ff vergelijken met kippenborst en je weet hoeveel je op hebt![]()

aangezien ik dat een week heb gedaan en nu zo erg epic dik ben geworden valt het idd mee, heb wel moeite met eten door hoest dus moet nu wel even volproppen..Gekruide kippenpootjes zijn wel epic lekker
Als je ze in de oven gooit en zonder huid op eet dan is het niet eens zo heel veel kcal..
dat iffym lukt best wel, kaan ook 1-2 boterhammen nutella en merk geen vetgainsIf it fit your macro's
Zit meestal wel veel zout op dus als je er gevoelig voor bent epic veel vocht![]()