AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

vandaag lekker carb loaden:brew:

is te zien aan je pens :trollface:

• Like
Waarderingen: kix
Hoe zit dat nu met light en zero? Is dat nou alleen kankerverwekkend? Of ook echt slecht ofzo?

Meeste vergeten na te kuren als ze cola light hebben gedronken, daarom is het zo kankerverwekkend.

79vv.jpg

nog 20 dagen aan vakantie + recup staan, vanaf nu dus nog maar 4/5e werken tot het einde van het jaar :wave:

Fail trollactie. Er zijn toch mensen die beweren dat die 'nep' suikers in cola light enzo kankerverwekkend zijn. van die 'onderzoeken'.

Cola light kankerverwekkend.... Laat me niet lachen :D ga die discussie niet eens meer voeren :roflol: tot ik een wetenschappelijk onderzoek zie waarin dit bewezen word.

Drink zelf btw bijna alleen maar water, maar als ik daar zin in heb neem ik liever een light limonade/frisdrank dan die suikerbommen hoor!

Cola light kankerverwekkend.... Laat me niet lachen :D ga die discussie niet eens meer voeren :roflol: tot ik een wetenschappelijk onderzoek zie waarin dit bewezen word.

Drink zelf btw bijna alleen maar water, maar als ik daar zin in heb neem ik liever een light limonade/frisdrank dan die suikerbommen hoor!

Gewoon cola als pre-workout. :roflol:

Drink zelf ook altijd light/zero als ik het drink (vooral water) maar je hoort van iedereen die bullshit. Daarom vroeg ik het, kan toch ook moeilijk weten of het waar is

was in eerste instantie gekapt met poker, maar ik heb een nieuwe laptop nodig.
3 dagen gepokerd en van 100 dollar 1000 gemaakt, nu nieuwe laptop bestellen:o

qqzk87.png

Beste ********,

Je bent op de 1e plaats in het toernooi geëindigd.
Een prijs van USD 986,70 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.

Gefeliciteerd!

Bedankt voor je deelname.

Deze net gewonnen:o

was in eerste instantie gekapt met poker, maar ik heb een nieuwe laptop nodig.
3 dagen gepokerd en van 100 dollar 1000 gemaakt, nu nieuwe laptop bestellen:o

qqzk87.png

Beste ********,

Je bent op de 1e plaats in het toernooi geëindigd.
Een prijs van USD 986,70 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.

Gefeliciteerd!

Bedankt voor je deelname.

Deze net gewonnen:o

nice :) welke site speel je op ?

Terug
Naar boven