XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

was in eerste instantie gekapt met poker, maar ik heb een nieuwe laptop nodig.
3 dagen gepokerd en van 100 dollar 1000 gemaakt, nu nieuwe laptop bestellen:o

qqzk87.png

Beste ********,

Je bent op de 1e plaats in het toernooi geëindigd.
Een prijs van USD 986,70 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.

Gefeliciteerd!

Bedankt voor je deelname.

Deze net gewonnen:o

Hoody... Hoe komt het dat je zo awesome bent :(

Ik wil dat ook zijn!
Trouwens, werk je of studeer je?

Net 4x 12 squats en deadlifts gedaan, toen 3x 12 leg extension..

Feels good, alleen moet zo nog naar school :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom werken als ik veel verdien met poker:rolleyes: ik studeer hbo psychologie, alleen twijfel ik wel of die studie echt bij me past:o al is psychologie wel handig bij poker..

@kix pokerstars:o

was in eerste instantie gekapt met poker, maar ik heb een nieuwe laptop nodig.
3 dagen gepokerd en van 100 dollar 1000 gemaakt, nu nieuwe laptop bestellen:o

qqzk87.png

Beste ********,

Je bent op de 1e plaats in het toernooi geëindigd.
Een prijs van USD 986,70 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.

Gefeliciteerd!

Bedankt voor je deelname.

Deze net gewonnen:o

Damn, hier ben ik nu dus echt jaloers op haha.
Je hebt in principe altijd geld.. of je 'werkt' even een dag.

waarom kap je er mee dan hoody? Als ik kon pokeren en er geld mee kan verdienen zoals jij zou ik echt overal mee kappen en hele dagen poker spelen. ;p

Dat is het nou juist.. je moet keuzes maken in je leven. ik had het deze zomer geprobeert, en ik had $3700,- in anderhalve maand verdient. alleen spreekt deze levensstijl mij niks aan, ik was ook 6KG verloren ofzo:p en niks aan BB gedaan. ik focus mij dus liever op mijn studie en BB.. en poker op een laag takje:o

Dat is het nou juist.. je moet keuzes maken in je leven. ik had het deze zomer geprobeert, en ik had $3700,- in anderhalve maand verdient. alleen spreekt deze levensstijl mij niks aan, ik was ook 6KG verloren ofzo:p en niks aan BB gedaan. ik focus mij dus liever op mijn studie en BB.. en poker op een laag takje:o

Wat is je winst overall?

leuk mailtje:o

Er zal binnen 72 uur USD 1.200,00 (EUR 914,00) gecrediteerd worden naar je Neteller-account (**********).

Als je uitbetaling in meerdere bedragen gesplitst is, dan is dat omdat uitbetalingen automatisch terugverwerkt worden naar de methode(s) die gebruikt zijn om te storten, voor dezelfde bedragen als je oorspronkelijke aankopen.

Crediteringen die teruggeboekt worden naar eerdere stortingen worden meteen verwerkt terwijl uitbetalingen die groter zijn dan het totale gestorte bedrag beoordeeld moeten worden door onze afdeling beveiliging voor ze verwerkt worden. Het kan maximaal 72 uur duren voor je dit deel van je uitbetaling ontvangen hebt

yaaaaay:o:o:o

leuk mailtje:o

Er zal binnen 72 uur USD 1.200,00 (EUR 914,00) gecrediteerd worden naar je Neteller-account (**********).

Als je uitbetaling in meerdere bedragen gesplitst is, dan is dat omdat uitbetalingen automatisch terugverwerkt worden naar de methode(s) die gebruikt zijn om te storten, voor dezelfde bedragen als je oorspronkelijke aankopen.

Crediteringen die teruggeboekt worden naar eerdere stortingen worden meteen verwerkt terwijl uitbetalingen die groter zijn dan het totale gestorte bedrag beoordeeld moeten worden door onze afdeling beveiliging voor ze verwerkt worden. Het kan maximaal 72 uur duren voor je dit deel van je uitbetaling ontvangen hebt

yaaaaay:o:o:o

Teach me master.

Nee srs, hoe ben je zo goed geworden?

kjj

Laatst bewerkt:
Vroege dienst gehad en niet eens heel moe, it's a miracle!

Terug
Naar boven