MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zo ****ing lekker gepompt vandaag in de gym, nieuw record incline db press 30kg maar ruimte over (bouw het lekker rustig op) verder zag ik hier ooit eens iemand posten over hanging windshield wipers. Deze oefening ook geprobeerd en lukte aardig :))))))
ligt deze eens ff toe :D:p

bedankt mannen, leuke naaktfotos voor opt werk.

Sexy maar wel een beetje een rare tepel

klik dan niet op een link genaam britboobs :roflol:

Ik vertrek vandaag naar ibiza voor 2 weken B)

Echt lekker geslapen vannacht, weer om 10:50 eruit net als gister :)

Ik vertrek vandaag naar ibiza voor 2 weken B)

Luckbox! Hoe verblijf je daar? Verder al vooraf nog tickets voor een of ander feest geboekt?

Wat deze bish doet na 00:20, ik had alleen mijn grip anders, zal deze manier van vasthouden ook eens proberen. Ik hand mijn handpalmen op 12-uur, van mij af dus zoals je een een bp doet. Weet dus niet wat voor grip het beste is, heb deze oefening pas 1x geprobeerd maar hij voelt iig lekker. :)

http://www.youtube.com/watch?v=0naOASvxJX8&feature=fvwrel

Dit is misschien een betere video:

http://www.youtube.com/watch?v=fJBkAegr-cM

OYEAH! Mag in januari in het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven gaan werken op afdeling chirurgie en dan in november gaan starten met de opleiding voor de Intensive Care!

Jammer dat ze die zooi niet openbaar maken, had t echt gelijk proberen uit te voeren op iedereen die ik ken met een galaxy s :roflol:

Wraak voor al die flash filmpjes die ze door stuurde :o

Is gewoon een iframe met de reset code als waarde voor de src attribuut.

Code:
<iframe src="tel:resetcode"></iframe>

Reset code lijkt me makkelijk te vinden vervolgens.

Edit:
*2767*3855#

Mocht mobieltje de sterretjes en het hekje niet slikken;
%2A = *
%23 = #

Je kan uiteraard ook echte telefoonnummers erin gooien, of smsjes versturen door i.p.v. 'tel:' te vervangen met 'sms:', echter moet je voor allen wel bevestiging geven lijkt me. Gebruiker hoeft echter niet te klikken zoals bij bijv:
Code:
<a href="tel:nummer">Klik hier</a>

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven