Is gewoon een iframe met de reset code als waarde voor de src attribuut.
Code:<iframe src="tel:resetcode"></iframe>
Reset code lijkt me makkelijk te vinden vervolgens.
Zie net dat je in het filmpje ook de link kan lezen
http://tinyurl.com/dx5mqr8

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is gewoon een iframe met de reset code als waarde voor de src attribuut.
Code:<iframe src="tel:resetcode"></iframe>
Reset code lijkt me makkelijk te vinden vervolgens.

En met links kan je nog steeds mensen ****en (waarschijnlijk niet meer met de reserved codes zoals deze na een update), ook al checken ze het (of ze moeten de broncode gaan lezen), jQuery click handler eraan hangen![]()
ik ga ze morgen naar 2 lui sturen, kijken wat voor effect het heeft. Echt van die irritante lui zijn dat die constant zeiken over mijn laptop/telefoon
. Alleen als ik nu stuur dan openen ze op hun pc waarschijnlijk..Nice
Als je nou kijkt over het hele jaar, hoeveel winst heb je ongeveer gemaakt dan?
Als je trouwens stabiel winst kan maken, waarom niet professioneel gaan pokeren?

deze zomer was ik pro, 3.7k gemaakt in anderhalf maand ofzo, daarna gekapt wegens prioriteiten, ben nu voor de gein 10 dagen aan het spelen nu, en al 1.8k winst in 10 dagen, weet alleen niet wat ik met die 1k moet doen, omdat ik atm niks nodig heb![]()
Hoe zit het trouwens met de belasting? Moet je dat als inkomsten/salaris aangeven of kan je het zwart krijgen?
deze zomer was ik pro, 3.7k gemaakt in anderhalf maand ofzo, daarna gekapt wegens prioriteiten, ben nu voor de gein 10 dagen aan het spelen nu, en al 1.8k winst in 10 dagen, weet alleen niet wat ik met die 1k moet doen, omdat ik atm niks nodig heb![]()

nadat ik vorige week 1k winst had gemaakt met poker en laptop ermee had gekocht, had ik voor de gein 200 dollar gestort en daar weer 1k van gemaakt in 4 dagen ofzo of 5
Hoe zit het trouwens met de belasting? Moet je dat als inkomsten/salaris aangeven of kan je het zwart krijgen?