MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Is gewoon een iframe met de reset code als waarde voor de src attribuut.

Code:
<iframe src="tel:resetcode"></iframe>

Reset code lijkt me makkelijk te vinden vervolgens.

Zie net dat je in het filmpje ook de link kan lezen

http://tinyurl.com/dx5mqr8

:roflol:

6f6.gif - 269768

En met links kan je nog steeds mensen ****en (waarschijnlijk niet meer met de reserved codes zoals deze na een update), ook al checken ze het (of ze moeten de broncode gaan lezen), jQuery click handler eraan hangen :)

En met links kan je nog steeds mensen ****en (waarschijnlijk niet meer met de reserved codes zoals deze na een update), ook al checken ze het (of ze moeten de broncode gaan lezen), jQuery click handler eraan hangen :)

Hehe :p ik ga ze morgen naar 2 lui sturen, kijken wat voor effect het heeft. Echt van die irritante lui zijn dat die constant zeiken over mijn laptop/telefoon :o. Alleen als ik nu stuur dan openen ze op hun pc waarschijnlijk..

Trainen, op weg naar sportschool en t is droog :D

nadat ik vorige week 1k winst had gemaakt met poker en laptop ermee had gekocht, had ik voor de gein 200 dollar gestort en daar weer 1k van gemaakt in 4 dagen ofzo of 5

6415w5.png - 269784

Nice :p

Als je nou kijkt over het hele jaar, hoeveel winst heb je ongeveer gemaakt dan?

Als je trouwens stabiel winst kan maken, waarom niet professioneel gaan pokeren?

Nice :p

Als je nou kijkt over het hele jaar, hoeveel winst heb je ongeveer gemaakt dan?

Als je trouwens stabiel winst kan maken, waarom niet professioneel gaan pokeren?

deze zomer was ik pro, 3.7k gemaakt in anderhalf maand ofzo, daarna gekapt wegens prioriteiten, ben nu voor de gein 10 dagen aan het spelen nu, en al 1.8k winst in 10 dagen, weet alleen niet wat ik met die 1k moet doen, omdat ik atm niks nodig heb:p

nadat ik vorige week 1k winst had gemaakt met poker en laptop ermee had gekocht, had ik voor de gein 200 dollar gestort en daar weer 1k van gemaakt in 4 dagen ofzo of 5

6415w5.png - 269785

Snap srs niet hoe dan, mensen beaten mij altijd als ik bijv AK's heb, met een 39'o

Hoody.... Waarom ga jij nog naar school?

deze zomer was ik pro, 3.7k gemaakt in anderhalf maand ofzo, daarna gekapt wegens prioriteiten, ben nu voor de gein 10 dagen aan het spelen nu, en al 1.8k winst in 10 dagen, weet alleen niet wat ik met die 1k moet doen, omdat ik atm niks nodig heb:p

Teach us master

Hoe zit het trouwens met de belasting? Moet je dat als inkomsten/salaris aangeven of kan je het zwart krijgen?

iPhone? :P

Sowieso is het handig om spaargeld achter de hand te houden..

http://www.youtube.com/watch?v=Mpevvl-YDYQ

:eyebrow:

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 19:57 ----------

Jij ging toch weg?

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 19:58 ----------

Hoe zit het trouwens met de belasting? Moet je dat als inkomsten/salaris aangeven of kan je het zwart krijgen?

Someone is jelly

kga er denk 10KG beef jerkey mee kopen

Ik geloof dat ik net, na 'jaren', weer motivatie heb gekregen om serieus te gaan eten en trainen.

je bent gewoon jelly. Deal with it jpg

Terug
Naar boven