DBZfan
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m80
alls je uberhaupt echte kan krijgen van abu.. zijn veel fakes van.Wat nou?nieuw gebruiker gast geen sides. Niet de slapeloze nachten, geen hoestjes. Helemaal niks. En in de gym gaat t ook niet veel beter
explain.
Hoorde ook net dat iemand beter ging op testo abu dan een combi van tren + test op gg. Dus dan kan ik wel conclusies gaan trekken. Die test zuigt ook ballen dan.
---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 00:41 ----------
betaal al 2 jaar alles zelf, krijg alleen 217 euro in de maand alimentatie en die gay 95 euro.. is er meer uit te halen? ik dacht alleen als je ook geen alimentatie van je vader meer krijgt namelijk.zuur, maar komt wel goed schatje (K)
OT: alles gaat goed eigenlijk, nootropics kuur kickt in en begin een regelrechte stuud te worden. Irriteer me aan klasgenoten die te luid zijn en waardoor ik dus de les niet perfect kan volgen. In de les en ook buiten gaap ik niet en ben retescherp. Vet% stijgt wel wat snel. Heb sinds lange tijd weer een perfecte huid, had wekenlang een klein puistje bij me lip zitten, maar die is nu verdwenen.
Morgen langs DUO, om het even kort uit te leggen : ik krijg 95 stufi per maand en 0,00 aanvullend en dat terwijl me ouders gescheiden zijn en ik me vader 2x heb gezien in de afgelopen 3 jaar. Daar bovenop verdient hij goed goed, maar zie ik daar zelf, met uitsluiting van alimentatie, niks van. Mijn moeder die vroeger nog wel wat kocht voor me is sinds 2 jaar arbeidsongeschikt en moet het doen met 12-1300 per maand. Dus mag ik allllllles zelf betalen en het komt er dus op neer dat ik elke week MOET werken om net 1 feest per maand te betalen. Laatste keer dat ik flink wat geld heb uitgegeven aan kleding is al zeker een jaar geleden.
Ofwel, ik hoop op aanvullend van bout tree fiddy

nieuw gebruiker gast geen sides. Niet de slapeloze nachten, geen hoestjes. Helemaal niks. En in de gym gaat t ook niet veel beter
explain.

Gelukkig