Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2011 maakte m'n pc langzaam, 2012 liep te ****en. Misschien dat de laatste het wel doet op een wat beter pc (laptop stamt uit het vista-tijdperk).Heb zelf de AVG internet security business edition 2011, werkt prima.
Ook geen problemen met updaten wat ik bij sommige wel had.

en moest ff snel cutten door middel van extra cardio. Nu weeg ik 87 kg rond de 15% vp. Kan niet wachten op de zomer en ik volwaardig ga cutten. Mijn oorspronkelijke doel was bulken tot 90kg maar daar ga ik wel overheen denk ik komende maanden omdat ik vrij snel in vp stijg (boeit nu nog niet heel veel). Im happy.Jezus lol idd...
Heb elke maand/2 maanden fotos gemaakt. Zie er echt progressie in. Stuk breder geworden, acne is zwaar verminderd, stukje breder geworden, vet rond buik vele malen acceptabeler geworden in de zin dat ik nog rustig kan door bulken deze winter en bovenlichaam en benen mooi in verhouding.
Begon op 78kg 9 maanden geleden, heb toen m.b.v. veel teveel brood (en niet stoppen met drinken) binnen 3 maanden 6k bijna alleen maar vet aangezeten moest ff snel cutten door middel van extra cardio. Nu weeg ik 87 kg rond de 15% vp. Kan niet wachten op de zomer en ik volwaardig ga cutten. Mijn oorspronkelijke doel was bulken tot 90kg maar daar ga ik wel overheen denk ik komende maanden omdat ik vrij snel in vp stijg (boeit nu nog niet heel veel). Im happy.
At op een gegeven moment gewoon veel teveel brood (geen zin in andere voedingsbronnen) natuurlijk ook de tonijn en kwark en blablabla.. maar ik at gewoon teveel (verkeerd) + ik dronk(drink) teveel bier ^^. Nee nee niet haten, ik zeg niet dat je dik wordt van brood.Een teveel?At op een gegeven moment gewoon veel teveel brood (geen zin in andere voedingsbronnen) natuurlijk ook de tonijn en kwark en blablabla.. maar ik at gewoon teveel (verkeerd) + ik dronk(drink) teveel bier ^^. Nee nee niet haten, ik zeg niet dat je dik wordt van brood.
dat er mensen zijn met deze stats
jezus christus zeg
Stats: M 31j 1m94 139kg 22%
jezus christus zeg
jezus christus zeg
iPhone 5 16 gb zwart gisteravond bij Vodafone besteld. Dacht dat levertijd wel 2-3 weken zou zijn omdat de prijzen die ochtend al bekend waren. Word ik net gebeld en kunnen ze hem morgen al leveren
![]()