XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

****ing hypocriet ook suwardi. Paar maandjes geleden liep je hier nog mensen te bedreigen met hun leven om de kleinste dingen.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 13:20 ----------

Whatever suwardi ik ben happy :roflol: dat staat hier los van. Gaat echt nergens over dit GVD :roflol: zoek het uit :roflol:

****ing hypocriet ook suwardi. Paar maandjes geleden liep je hier nog mensen te bedreigen met hun leven om de kleinste dingen.
ik zeg ook dat ik je wel begrijp eh dat gevoel dat iedereen je op loopt te focken en dat je mensen liefst wil pakken die stoer doen hier. Ben nog steeds hetzelfde maar mensen doen normaal tegen mij dus ik doe ook normaal.

Daarnaast miss ook een beetje mind**** van methyltren waarschijnlijk. Ik snap mensen doen stoer man, in het echt zijn mensen niks.

ik zeg ook dat ik je wel begrijp eh dat gevoel dat iedereen je op loopt te focken en dat je mensen liefst wil pakken die stoer doen hier. Ben nog steeds hetzelfde maar mensen doen normaal tegen mij dus ik doe ook normaal.

Daarnaast miss ook een beetje mind**** van methyltren waarschijnlijk. Ik snap mensen doen stoer man, in het echt zijn mensen niks.

Ja nou precies respect komt van 2 kanten ik kan niet zo goed tegen mensen die op je neer kijken terwijl het zelf ****ing midgets zijn. Is gewoon zwaar irritant :roflol: k*tinternet ook.

Ja nou precies respect komt van 2 kanten ik kan niet zo goed tegen mensen die op je neer kijken terwijl het zelf ****ing midgets zijn. Is gewoon zwaar irritant :roflol: k*tinternet ook.
Ja ik begrijp het gevoel. Sorry brah zat je ook een beetje te focken maar beetje mong**l van mij aangezien ik kort geleden zelf daarop kon ragen ...Ik kijk niet op je neer eh. Ben geen slijmbal maar heb dikke respect voor je, je hebt wijze posts maar vergis je niet over mijn intelligentie he :p

vrienden voor het leven

ik kijk neer op jullie beide

loll

:scratch: wut

6x 90 BP zonder enige spothulp :)

wie wilt er sushi

Hoody are you asking me out

Een van mijn minst sterke onderdelen; bench is van 55kg in die hulpkooi naar 6x 65 op de losse bench.

Laatst bewerkt:

waarom een nieuw acc suwardi?

5x77,5 bank hnngg

• Like
Waarderingen: kix
Terug
Naar boven