MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Tja het echte echte meisje van je dromen wel, maar het is maar moeilijk te zeggen of iemand dat is vooral op jonge leeftijd. Teminste zo zie ik het. Jij zult nog veel veranderen en zij ook

Tja het echte echte meisje van je dromen wel, maar het is maar moeilijk te zeggen of iemand dat is vooral op jonge leeftijd. Teminste zo zie ik het. Jij zult nog veel veranderen en zij ook

zolang ik haar ken is het al dikke mot. ik denk niet dat dat ooit nog over gaat

Ze bestaan, gewoon niet p*ssy zijn om op je bek te gaan.
+1.
Vraag me wel af hoe zeldzaam het is om ECHT het meisje van je dromen te vinden. Tyler van rsd, die dus 10 jaar lang bijna elke dag aan game heeft besteden, dat hij en andere met de zelfde levensstijl ongeveer 1x per half jaar/jaar een meisje tegenkwamen die ECHT bij hen pastte.

Naice. Ik ben ook wat lekkers aan het regelen man. Wil er 3 tegelijk proberen. Lijkt me goed voor me ontwikkeling

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 23:34 ----------

Niet respectloos tegenover die chicks bedoeld hoor ik zorg gewoon dat ze een goede tijd hebben. En vertellen is niet nodig

Naice. Ik ben ook wat lekkers aan het regelen man. Wil er 3 tegelijk proberen. Lijkt me goed voor me ontwikkeling

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 23:34 ----------

Niet respectloos tegenover die chicks bedoeld hoor ik zorg gewoon dat ze een goede tijd hebben. En vertellen is niet nodig
doe ik al maanden man :roflol: record staat op 3 op 1 dag looool
blijven slape bij chick, sochtends coïtus, daarna smiddag sff langs chick coïtuse en savonds kwam er eentje langs.

was helemaal stuk gek eheh

kost veel tijd man

Ja maar het zijn wel chicks die me echt leuk lijken dus misschien begin met alle drie een relatie, lijkt me wel leuk man

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 23:42 ----------

Als ze alledrie verliefd op me zijn fuark, lijkt me echt geil man

:roflol: crazy ****.

Pas op ouwe die tren mind****t je harder dan je denkt... vooral als je off gaat ben je echt fking emo man

Weet je hoe ****ing geil

maxiamento die al trenragende door een paar topics heen gaat :roflol: :haha:

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 13:06 ----------

oja en epic rage karma bericht van hem :roflol:

maxiamento die al trenragende door een paar topics heen gaat :roflol: :haha:

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 13:06 ----------

oja en epic rage karma bericht van hem :roflol:

Epic rage karma? Ik zei dat ik je bro niet ben omdat je een backstabber bent.

Terug
Naar boven