op dbb zitten alleen maar e-players, die trouwen nooit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

op dbb zitten alleen maar e-players, die trouwen nooit![]()
Haha, ik zou er ook geen problemen mee hebben moest ik nu t meisje van mijn dromen vinden.. Vaste relaties is imo toch beter dan scharrels maar goed..

Tja het echte echte meisje van je dromen wel, maar het is maar moeilijk te zeggen of iemand dat is vooral op jonge leeftijd. Teminste zo zie ik het. Jij zult nog veel veranderen en zij ook
Haha, ik zou er ook geen problemen mee hebben moest ik nu t meisje van mijn dromen vinden.. Vaste relaties is imo toch beter dan scharrels maar goed..

snorrentaxi. Marrokaan let niet goed op, rijd met 80 kmpu tegen hijskraan aan.
Tja het echte echte meisje van je dromen wel, maar het is maar moeilijk te zeggen of iemand dat is vooral op jonge leeftijd. Teminste zo zie ik het. Jij zult nog veel veranderen en zij ook

+1.Ze bestaan, gewoon niet p*ssy zijn om op je bek te gaan.
heb er eenZe bestaan, gewoon niet p*ssy zijn om op je bek te gaan.
lekker lijf gekdoe ik al maanden manNaice. Ik ben ook wat lekkers aan het regelen man. Wil er 3 tegelijk proberen. Lijkt me goed voor me ontwikkeling
---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 23:34 ----------
Niet respectloos tegenover die chicks bedoeld hoor ik zorg gewoon dat ze een goede tijd hebben. En vertellen is niet nodig
record staat op 3 op 1 dag looool maxiamento die al trenragende door een paar topics heen gaat![]()
---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 13:06 ----------
oja en epic rage karma bericht van hem![]()

maxiamento die al trenragende door een paar topics heen gaat![]()
---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 13:06 ----------
oja en epic rage karma bericht van hem![]()