Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bericht gehad dat deze week mijn Samsung Galaxy Note 2 binnenkomt :)

dat mn stagedag er weer bijna op zit :)

Uitslag toch wat positiever dan ik verwacht had .. wel schade aan kruisband en binnenband van de knie, maar op dit moment nog geen kijkoperatie. Voetbal gaat waarschijnlijk niet meer wat worden ( maar dat was het al niet dus )

Zodra je hersteld bent en opnieuw on kan zeker.:D

Wat zijn je stats nu eigenlijk ouwe troll?

rond de 98kg 15% wel natty srs, als ik on ga in het plan om naar de 110KG te bulken. moet alleen nog een goed gesprek met mijn ouders aangaan:(

rond de 98kg 15% wel natty srs, als ik on ga in het plan om naar de 110KG te bulken. moet alleen nog een goed gesprek met mijn ouders aangaan:(

Nice stats man. Staan die van ons redelijk gelijk..

Wil in februari weer on.. Cutten/bridgen/bulken.. Doel is voor mij 110kg eind volgend jaar. Lijkt me mooi gewicht.

Dat ik in 20 minuten tijd van 2.000 euro 12.000 euro heb gemaakt met roulette op een oefengeld account en ik nu graag voor echt geld zou willen doen. Vraag me alleen af of mijn manier niet strafbaar is??

Dat ik in 20 minuten tijd van 2.000 euro 12.000 euro heb gemaakt met roulette op een oefengeld account en ik nu graag voor echt geld zou willen doen. Vraag me alleen af of mijn manier niet strafbaar is??

Als ze er achter komen dat je 17 bent kan je fluiten naar je geld.;)

Wat doe je dan? Geld op zwart en als je verliest verdubbel je de vorige inzet weer op zwart?

jarig :birthday:

Gefeliciteerd A J :)

Ga uit eten

Terug
Naar boven