MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Rijd idd leuk.. Maatje van me had er ook eentje met 475pk. :)

Ding zoop wel gruwelijk zeg, trok weg bij het stoplicht; 74 liter op 100 km :roflol:

dat heb je ook als je een auto met automaat,dsg bak volgas wegtrekt bij het stoplicht en dan wel met een 2.0

Ding zoop wel gruwelijk zeg, trok weg bij het stoplicht; 74 liter op 100 km :roflol:

rs62.jpg

40.3 L/100km :roflol:

Ram srt10 is ook wel leuk trouwens, 510 pk.. Wel gemiddeld 1:3 als je zuinig rijd

Nice, was ook wel wennen. Nog nooit zo'n grote auto + automaat gereden :p Hoe lomp zo'n ding ook oogt, zat toch constant op de linker baan op de snelweg :D

Dbb: De enige plek waar je discussies kunt winnen als je buffer bent dan de tegenstander.

tentamen voorbereidingsweekvakantie begonnen!!

Goede resultaten gehaald op school.

morgen blijkbaar vrij

**** yeah

morgen en maandag vrij..

dat heb je ook als je een auto met automaat,dsg bak volgas wegtrekt bij het stoplicht en dan wel met een 2.0

Ook met een 2 liter turbo boxermotor met een gewone 5 bak. :D;)

Ik kreeg een 58liter tank leeg, met 188.9 km haha

Nice, was ook wel wennen. Nog nooit zo'n grote auto + automaat gereden :p Hoe lomp zo'n ding ook oogt, zat toch constant op de linker baan op de snelweg :D

Ding oogt zeker lomp, maar wel bruut om te rijden met die dikke v8 sound hehe :cool:

Sorry, je bent te dik :trollface:

Terug
Naar boven