MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wanneer is nou die herfstvakantie.. volgende week of weer erop? (twente)

Net lekker getraind en ik ga zometeen een hele gebraden kip ophalen ^^ omnomnomnom.. Moet alleen het weer nog even trotseren aangezien het regent FFS!

3 overhemden laten innemen, zitten nu perfect
b&f gedoe binnen gekregen

alleen heb ik als gift zo'n shake beker pro gekozen met een metalen spiraal ding erin.. wat is daar de bedoeling van?

3 overhemden laten innemen, zitten nu perfect
b&f gedoe binnen gekregen

alleen heb ik als gift zo'n shake beker pro gekozen met een metalen spiraal ding erin.. wat is daar de bedoeling van?

klonters te vermijden :D ik gebruik het nooit, gewoon goed schudden does the trick

k dank u ;P

zomerteen rijles en alle stumperds die in de regen fietsen uitlachen (volgende week ben ik er zelf weer een:o)

die gast heeft potverdomme veel energie, potverdomme

PR dagje gehad :) yeahbuddy

0-3 tegen servië, lekker belgen

in b4 haat reacties

Weer vrijgezel, geen gezeik aan mijn kop.
Betere leven.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ar-between-two-ideologies-320566/#post7150147 (Mijn excuses voor de spam jongens)

Ontopic:

Dacht dat mn kat dood zou gaan aan een inwendige bloeding. Kat is een week geleden uit 't raam gespongen/gevallen van één hoog. Had nergens last van maar sinds gister at en dronk hij is niks meer & vanmorgen lag er bloed op de vensterbank. (De plek waar hij de hele dag gelegen heeft)
Dus was al bang dat ie een inwendige bloeding zou hebben en zou komen te overlijden. Gelukkig zij de dierenarts dat ie t waarschijnlijk overleeft.

Dus hopen dan maar :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ar-between-two-ideologies-320566/#post7150147 (Mijn excuses voor de spam jongens)

Ontopic:

Dacht dat mn kat dood zou gaan aan een inwendige bloeding. Kat is een week geleden uit 't raam gespongen/gevallen van één hoog. Had nergens last van maar sinds gister at en dronk hij is niks meer & vanmorgen lag er bloed op de vensterbank. (De plek waar hij de hele dag gelegen heeft)
Dus was al bang dat ie een inwendige bloeding zou hebben en zou komen te overlijden. Gelukkig zij de dierenarts dat ie t waarschijnlijk overleeft.

Was ze ergens op gevallen dan? 1 hoog is niet zo heel hoog? Hier lopen ze ook weleens over de garage en springen daar gewoon af als ik er de spuit op zet. (Niets tegen katten maar ze blijven uit de buurt van mijn volière)

Was ze ergens op gevallen dan? 1 hoog is niet zo heel hoog? Hier lopen ze ook weleens over de garage en springen daar gewoon af als ik er de spuit op zet. (Niets tegen katten maar ze blijven uit de buurt van mijn volière)

Ja weet niet... Hij was uit mijn raam gevallen en daar zitten wat dakpannen enzo dus t is niet dat ie uit t raam spingt en recht naar beneden pleurt. Waarschijnlijk is ie eraf gerold via de dakpannen en toen gevallen.. Maargoed dat beesie is ook niet helemaal goed want hij heeft aandoening aan zn ogen. Zn ogen bewegen namelijk de hele tijd en zo ziet ie alles dus niet even duidelijk ofzoiets.

Net lekker halfuur trapgelopen en halfuurtje gejogd feelsfreakingood :D

Ontopic:

Bizar als het wel een inwendige bloeding is, en hij het zo lang heeft kunnen volhouden. Vaak komen ze in een paar uur in shock toestand

Ja weet niet... Hij was uit mijn raam gevallen en daar zitten wat dakpannen enzo dus t is niet dat ie uit t raam spingt en recht naar beneden pleurt. Waarschijnlijk is ie eraf gerold via de dakpannen en toen gevallen.. Maargoed dat beesie is ook niet helemaal goed want hij heeft aandoening aan zn ogen. Zn ogen bewegen namelijk de hele tijd en zo ziet ie alles dus niet even duidelijk ofzoiets.

Ah zo.. Zal t waarschijnlijk geweest zijn dat hij niet goed kon zien hoe hij moest landen en toch verkeerd terecht gekomen zijn.. Of toch ergens op gevallen zijn.

Nouja, hopen dat het snel weer goed gaat met t beestje en zorgen dat hij niet weer t raam uit kan springen:)

Terug
Naar boven