Karmahoer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 overhemden laten innemen, zitten nu perfect
b&f gedoe binnen gekregen
alleen heb ik als gift zo'n shake beker pro gekozen met een metalen spiraal ding erin.. wat is daar de bedoeling van?
ik gebruik het nooit, gewoon goed schudden does the trick

Snel, verander je stats in je handtekening! dbb E-status gaat omhoog![]()

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ar-between-two-ideologies-320566/#post7150147 (Mijn excuses voor de spam jongens)
Ontopic:
Dacht dat mn kat dood zou gaan aan een inwendige bloeding. Kat is een week geleden uit 't raam gespongen/gevallen van één hoog. Had nergens last van maar sinds gister at en dronk hij is niks meer & vanmorgen lag er bloed op de vensterbank. (De plek waar hij de hele dag gelegen heeft)
Dus was al bang dat ie een inwendige bloeding zou hebben en zou komen te overlijden. Gelukkig zij de dierenarts dat ie t waarschijnlijk overleeft.
Dus hopen dan maar![]()
Was ze ergens op gevallen dan? 1 hoog is niet zo heel hoog? Hier lopen ze ook weleens over de garage en springen daar gewoon af als ik er de spuit op zet. (Niets tegen katten maar ze blijven uit de buurt van mijn volière)
Bizar als het wel een inwendige bloeding is, en hij het zo lang heeft kunnen volhouden. Vaak komen ze in een paar uur in shock toestandhttp://forum.dutchbodybuilding.com/...ar-between-two-ideologies-320566/#post7150147 (Mijn excuses voor de spam jongens)
Ontopic:
Dacht dat mn kat dood zou gaan aan een inwendige bloeding. Kat is een week geleden uit 't raam gespongen/gevallen van één hoog. Had nergens last van maar sinds gister at en dronk hij is niks meer & vanmorgen lag er bloed op de vensterbank. (De plek waar hij de hele dag gelegen heeft)
Dus was al bang dat ie een inwendige bloeding zou hebben en zou komen te overlijden. Gelukkig zij de dierenarts dat ie t waarschijnlijk overleeft.
Dus hopen dan maar![]()
Ja weet niet... Hij was uit mijn raam gevallen en daar zitten wat dakpannen enzo dus t is niet dat ie uit t raam spingt en recht naar beneden pleurt. Waarschijnlijk is ie eraf gerold via de dakpannen en toen gevallen.. Maargoed dat beesie is ook niet helemaal goed want hij heeft aandoening aan zn ogen. Zn ogen bewegen namelijk de hele tijd en zo ziet ie alles dus niet even duidelijk ofzoiets.