Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol:

Waren we laatst bij restaurant aan t eten geweest, kapot mooi meisje daar in bediening. Begon een vriendin van me net tegen me aan te praten of ik nog boeiend nieuws had in de liefde.. Dus ik zo niet echt maar had wel kapot mooi meisje gezien bij restaurant. Zij zo: was t zaterdag? Was ze blond bla bla.. Dus ik zo huh ja.. Stuurt ze foto van meisje dus ik zo: JA DAT IS HAAR

Haar reactie: dat is mijn zusje

Awkward moment.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 19:29 ----------

Als je normaal bulkt?:p

Waren we laatst bij restaurant aan t eten geweest, kapot mooi meisje daar in bediening. Begon een vriendin van me net tegen me aan te praten of ik nog boeiend nieuws had in de liefde.. Dus ik zo niet echt maar had wel kapot mooi meisje gezien bij restaurant. Zij zo: was t zaterdag? Was ze blond bla bla.. Dus ik zo huh ja.. Stuurt ze foto van meisje dus ik zo: JA DAT IS HAAR

Awkward moment.

+- 3300kcal
Deze week mocht ik blij zijn als ik 2000kcal haalde :(

Heb dat ook man.. fokking 4000 k cal per dag om aan te komen.. sheeeittt

Awkward moment.

Complimentje voor die zus toch ;)

GSM in water laten vallen maar werkt toch nog een beetje. Kan m dus wel nog even gebruiken, goed dat ik niet zonder gsm kom te zitten.
Uitkijken naar een nieuwe dus, als iemand een iphone verkoopt PM me :)

Straks woonkamer schilderen met spierpijn in borst van gisteren

GSM in water laten vallen maar werkt toch nog een beetje. Kan m dus wel nog even gebruiken, goed dat ik niet zonder gsm kom te zitten.
Uitkijken naar een nieuwe dus, als iemand een iphone verkoopt PM me :)

Ik zou hem wel even goed drogen als ik jou was met de accu eruit.. Grote kans dat hij straks alsnog uitvalt.

mirin handtekening yea u mirin

Terug
Naar boven