Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom neem ik dus nooit kinderenSterkte met enkele maanden geen coïtus, dan enkele maanden weinig slaap en veel koppijn (whèèèèèèèèèèèèèèèèè), dan een echtscheiding, dan je kind bijna nooit meer zien, dan een rebellerende puber, ...
![]()

alleen daarom niet? ging vandaag even naar de bas en voor en achter mij zaten dus ouders met kinderen en ze zaten allemaal te huilen. Ik werd zo ****ing pissed off van dat gehuil om niks, srs ga geen kinderen nemen alleen als de vrouwtje het later heel graag wilt. Volgens mij sla ik dan me eigen kinderen dood als ik nog erbij ga kuren
Hoe kom je aan speelgoed wanneer je boodschappen zit te halen?Ik geef ze wel veel speelgoed en andere zooi, dan vermaken ze zichzelf wel en eindigen ze als verwende ecto op DBB
pedoHoe kom je aan speelgoed wanneer je boodschappen zit te halen?pedo

D8 dat je op mijn post reageerde

Je kan ze toch ook speelgoed geven in de auto?
Al heb je dan de kans dat je die troep tegen je hoofd aan krijgt![]()
lijkt me eerder dat "Little Daddy" dacht dat je van plan was om speelgoed te geven aan andermans kinderen.

haha ik gooi al jaren met dat nummer
ik sta bij vrienden er bekend om dat ik dit nummer goed kan imiteren, true story
flesje bier