MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

super feestje gehad en ook nog voor niks ook nog, of naja geld toe!

hadden feestje georganiseerd en om half 10 waren er al 10000 munten op;D
was niet aan te slepen haha, met 5 jongens de barren bijlangs om munten terug te brengen naar de verkoop.

waren wel een 7/800man trouwens:p

2 dagen op rij lam thuis gekomen, 2 dagen op rij geen kater

14185212UtNF3Va6.gif

Me too! Gelukkig want moet om 14:00 werken. Snap niet hoe ik nu nog fit kan zijn.

Jas vergeten in de Matrix in Nijmegen, daarna naar 3 gezusters gegaan. Op het einde kaartje van de jas van Matrix ingeleverd bij 3 gezusters, die kerel van de jassen keek me aan??? Met dit kaartje kun je hier je jas niet ophalen.. Snapte het niet :D

super feestje gehad en ook nog voor niks ook nog, of naja geld toe!

hadden feestje georganiseerd en om half 10 waren er al 10000 munten op;D
was niet aan te slepen haha, met 5 jongens de barren bijlangs om munten terug te brengen naar de verkoop.

waren wel een 7/800man trouwens:p

2moyz49.jpg
\

die 7/800man is een gokje trouwens, kan wel is meer zijn

Me too! Gelukkig want moet om 14:00 werken. Snap niet hoe ik nu nog fit kan zijn.

Jas vergeten in de Matrix in Nijmegen, daarna naar 3 gezusters gegaan. Op het einde kaartje van de jas van Matrix ingeleverd bij 3 gezusters, die kerel van de jassen keek me aan??? Met dit kaartje kun je hier je jas niet ophalen.. Snapte het niet :D

Dude! :haha:
Ben je je jas nu kwijt dan?
Of heb je hem alweer? :p

Foto van 30 km/h te hard in bebouwde kom binnen. Staan meerdere auto's op foto.

Bezwaar maken dat niet duidelijk is welke van de auto's het hardst, klaar. :roflol:

Jammer genoeg voor jou werkt dat met een lane-systeem, dus ze kunnen perfect aantonen wie te snel ging :D

Gisteren naar een feest gegaan waarbij er op een gegeven moment een jongen buiten op de grond ging zitten huilen... Die gast was dronken en schijnt dan wel vaker te huilen omdat ie dan herinnerd word aan de dood van zijn moeder of zoiets...Z'n moeder schijnt dood te zijn gegaan terwijl ze samen aan het fietsen waren en z'n moeder ineens in elkaar klapte..

Maar goed gaat die vriend van mij die het feest organiseerde naar buiten en zegt tegen die jongen ' ja van m'n pad af donderen janken doe je maar ergens anders' :roflol: fking harteloze kerel :roflol:

Weet niet zo goed waar ik dit moest posten maar moest het effe delen.

Gisteren naar een feest gegaan waarbij er op een gegeven moment een jongen buiten op de grond ging zitten huilen... Die gast was dronken en schijnt dan wel vaker te huilen omdat ie dan herinnerd word aan de dood van zijn moeder of zoiets...Z'n moeder schijnt dood te zijn gegaan terwijl ze samen aan het fietsen waren en z'n moeder ineens in elkaar klapte..

Maar goed gaat die vriend van mij die het feest organiseerde naar buiten en zegt tegen die jongen ' ja van m'n pad af donderen janken doe je maar ergens anders' :roflol: fking harteloze kerel :roflol:

En dat accepteer jij? Je laat zo'n kneus dat toch niet zeggen? :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol, wat een k*tvriend.

Wel k*t opmerking ja maar ik denk dat de meesten hier wel er goed om zouden kunnen lachen

Dit maakt jouw dag goed?
raar

Wat wil je met AFCA in je username. :)

Terug
Naar boven