newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 dagen op rij lam thuis gekomen, 2 dagen op rij geen kater
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/114/151/14185212UtNF3Va6.gif?1302832919

Met dit kaartje kun je hier je jas niet ophalen.. Snapte het niet 
super feestje gehad en ook nog voor niks ook nog, of naja geld toe!
hadden feestje georganiseerd en om half 10 waren er al 10000 munten op;D
was niet aan te slepen haha, met 5 jongens de barren bijlangs om munten terug te brengen naar de verkoop.
waren wel een 7/800man trouwens![]()
Me too! Gelukkig want moet om 14:00 werken. Snap niet hoe ik nu nog fit kan zijn.
Jas vergeten in de Matrix in Nijmegen, daarna naar 3 gezusters gegaan. Op het einde kaartje van de jas van Matrix ingeleverd bij 3 gezusters, die kerel van de jassen keek me aanMet dit kaartje kun je hier je jas niet ophalen.. Snapte het niet
![]()

Foto van 30 km/h te hard in bebouwde kom binnen. Staan meerdere auto's op foto.
Bezwaar maken dat niet duidelijk is welke van de auto's het hardst, klaar.![]()

Jammer genoeg voor jou werkt dat met een lane-systeem, dus ze kunnen perfect aantonen wie te snel ging![]()

fking harteloze kerel
Gisteren naar een feest gegaan waarbij er op een gegeven moment een jongen buiten op de grond ging zitten huilen... Die gast was dronken en schijnt dan wel vaker te huilen omdat ie dan herinnerd word aan de dood van zijn moeder of zoiets...Z'n moeder schijnt dood te zijn gegaan terwijl ze samen aan het fietsen waren en z'n moeder ineens in elkaar klapte..
Maar goed gaat die vriend van mij die het feest organiseerde naar buiten en zegt tegen die jongen ' ja van m'n pad af donderen janken doe je maar ergens anders'fking harteloze kerel
![]()
Weet niet zo goed waar ik dit moest posten maar moest het effe delen.

Mobiele flitsers hebben dat niet, daarnaast reed hij op dezelfde baan en vlak achter mij![]()
Dude!
Ben je je jas nu kwijt dan?
Of heb je hem alweer?![]()

Gisteren naar een feest gegaan waarbij er op een gegeven moment een jongen buiten op de grond ging zitten huilen... Die gast was dronken en schijnt dan wel vaker te huilen omdat ie dan herinnerd word aan de dood van zijn moeder of zoiets...Z'n moeder schijnt dood te zijn gegaan terwijl ze samen aan het fietsen waren en z'n moeder ineens in elkaar klapte..
Maar goed gaat die vriend van mij die het feest organiseerde naar buiten en zegt tegen die jongen ' ja van m'n pad af donderen janken doe je maar ergens anders'fking harteloze kerel
![]()
![]()