MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik kan binnenkort weer lekker fietsen. :cool:

Vandaag namelijk een fakking dikke gazellehad gevonden op het station. Zaten overigens maar twee sloten om. :cool:

hmm jongens heb al dus een halve genomen van dat pil, maaar ik heb een ongelukje gehad met me rechterhand. Ik ben faking geil en kan niet eens fappen:mad: Hoop dat me date wel door gaat vanavond anders wordt ik gek.
Heb 5 hechtingen en kan dus ook niet trainen :eek:
Beter had ik dit in het topic van `wat heeft je dag verpest vandaag` gepost!
2vnhwd2.jpg

Hahaha, briljant.

Was dat 'ongelukje' gerelateerd aan het innemen van dat pilletje? :o

:o

Nee, kwam met me hand tussen zo'n hek met van die scherpe punten en bleef haken terwijl ik hem wegtrok. Heb al geprobeerd te fappen met links maar dat werkt voor geen meter. Wil zo graag komen maar door die andere stof in dat shit kan ik niet eens komen:headbang:

Auw man das k*t...waar haal je die dingen trouwens, wat kost het?

• Like
Waarderingen: KIKO
al koppijn?

• Like
Nee geen koppijn, maar heb ook halve genomen. Ik voel me wel lekker geil, hoef maar aan coïtus te denken en hij gaat weer opstaan hahah. Maar ik probeer het nu om niet daaraan te denken kan toch niks ermee. Chick haalt me zo meteen op en kan de pret beginnen awwyeaa

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 20:58 ----------

wtf

Momenteel aanwezig op de galerij
KIKO, BerryDK, GetXXL, XLman, TrueBeginner, Dukini, karmah**r, 3nigma, joepert, vsral, Puckster, spitfire01, Fierce, markrot, RoanBlack, gymtime, Guido69, TC88, speafunz, dettlehf, D3363, newinthegame, Plakpoep, TychoV, Flier, BBBockeRRR, Piim, Limbo, davidboogie, Peerebaum, Antonios, TheR1Fan, mack10, wellems, juggernauth, ZKK1991, Progressive, Anu, Qxx, FabulaActaEst, JupiterMan en 38 gasten

Laatst bewerkt:
Nee geen koppijn, maar heb ook halve genomen. Ik voel me wel lekker geil, hoef maar aan coïtus te denken en hij gaat weer opstaan hahah. Maar ik probeer het nu om niet daaraan te denken kan toch niks ermee. Chick haalt me zo meteen op en kan de pret beginnen awwyeaa

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 20:58 ----------

wtf

KIKO, BerryDK, GetXXL, XLman, TrueBeginner, Dukini, karmah**r, 3nigma, joepert, vsral, Puckster, spitfire01, Fierce, markrot, RoanBlack, gymtime, Guido69, TC88, speafunz, dettlehf, D3363, newinthegame, Plakpoep, TychoV, Flier, BBBockeRRR, Piim, Limbo, davidboogie, Peerebaum, Antonios, TheR1Fan, mack10, wellems, juggernauth, ZKK1991, Progressive, Anu, Qxx, FabulaActaEst, JupiterMan en 38 gasten

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 20:59 ----------

wtf

hoeveel betaal je voor die pillen? En merk je ook verschil in grootte?

Gewoon benieuwd :o

• Like
19 euro voor 4 stuks. hij is gewoon heeel hard als ie stijf is. Echt lijkt of ie wil ontploffen, maar wel zalig gevoel haha. Verschil in grootte merk ik niet echt.

19 euro voor 4 stuks. hij is gewoon heeel hard als ie stijf is. Echt lijkt of ie wil ontploffen, maar wel zalig gevoel haha. Verschil in grootte merk ik niet echt.
Het zaligste eraan vindt ik dat het klaarkomen veel langer duurt, alsof je in extase gaat

Terug
Naar boven