MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Aders op lats en middle traps beginnen mooi uit te komen :D.
Triceppose zag er ook gruwelijk uit vandaag.

dafuq deed DB side raises met 28KG (niet strict) liet ik hem bij de laatste rep net een halve cm voor mijn eikel tegen elkaar stuiteren:roflol: scheelde een haartje of hij zat er tussen:(

Laatst bewerkt:
Stond de gulp van je boxer weer open? :D

Angelus? ik snap nogsteeds niet waarom jij je lul op DBB heb gepost man

there comes a time in every man's life when its just necessary to post his penis on the interwebz. Als je wat ouder bent zul je het vast en zeker begrijpen:thumbs:

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 18:21 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-00-06-00-a-215010/index3761.html#post7182316 (no homo)

Ik voel dat onze band sterker is geworden Angelus. Mocht jij ooit een foto van mijn penis willen hebben, dan geef ik je die. Ik zou willen dat ik je nu een knuffel kon geven. Een knuffel waarmee ik laat zien dat je een van de weinigen bent die mij begrijpt, en ik een van de weinigen ben die jou begrijpt.

Je bent mijn muze Angelus. Mijn vlam.

Ik voel dat onze band sterker is geworden Angelus. Mocht jij ooit een foto van mijn penis willen hebben, dan geef ik je die. Ik zou willen dat ik je nu een knuffel kon geven. Een knuffel waarmee ik laat zien dat je een van de weinigen bent die mij begrijpt, en ik een van de weinigen ben die jou begrijpt.

Je bent mijn muze Angelus. Mijn vlam.

:heart:

dafuq did I just read

inbe4 foto van angelus' plasser met peanuts poep

Terug
Naar boven