MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Waar blijven die pica (nohomo)

eindelijk 100kg benchpress 6x zonder hulp

huftqg.jpg

Bulk mode

Dafuq, waarom heb ik net een kerel zijn penis gezien???

en angelus, had jij niet ooit eens beweerd dat die +18cm? Zo ziet ie er iig niet uit :o

Hmmm, kiezen tussen weer terug naar bed of me schoolopdracht afmaken die om 12uur klaar moet zijn.

hmmm...

weltrusten!!

Laatste dagje stage! :D

Wel een enorm k*tfysiek angelus, i am dissapoint.

Dafuq, waarom heb ik net een kerel zijn penis gezien???

en angelus, had jij niet ooit eens beweerd dat die +18cm? Zo ziet ie er iig niet uit :o
zal je dit weekend dan een nieuwe pic sturen waar ik een meetlint erop houdt:roflol:
Wel een enorm k*tfysiek angelus, i am dissapoint.
hey je bent terug:roflol:

je ziet amper iets, enkel mn buik en pecs, in mn log staan betere pics:)
maar hoe dan ook, daarom trainen we toch.. om een beter fysiek te krijgen:dunno:

zal je dit weekend dan een nieuwe pic sturen waar ik een meetlint erop houdt:roflol:

maar hoe dan ook, daarom trainen we toch.. om een beter fysiek te krijgen:dunno:

True true, wou je niet bashen ofso. Ik had alleen meer verwacht van iemand die toch al zo lang op het forum zit. Was misschien wel iets te snel met beoordelen, snap best dat je het moet combineren met het studentenleven bijvoorbeeld :D.

Dafuq :roflol:

Join date 2008 en dan dit fysiek?

True true, wou je niet bashen ofso. Ik had alleen meer verwacht van iemand die toch al zo lang op het forum zit. Was misschien wel iets te snel met beoordelen, snap best dat je het moet combineren met het studentenleven bijvoorbeeld :D.
Angelus is een E-hero en is hier gewoon voor de fun! :cool:

:roflol: Een apart kereltje ben je wel

Waarom verbied Dbb mij om verder dan pagina 2125 in dit topic te bezoeken?

Edit: Oh, vreemd. Na deze post doet hij 't weer.. Behalve pagina 2126

Net zalige schouder / biceps training gehad, feels good.

Terug
Naar boven