dafuq did I just read
inbe4 foto van angelus' plasser met peanuts poep
Would give karma for
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dafuq did I just read
inbe4 foto van angelus' plasser met peanuts poep
Dafuq, waarom heb ik net een kerel zijn penis gezien
en angelus, had jij niet ooit eens beweerd dat die +18cm? Zo ziet ie er iig niet uit![]()
there comes a time in every man's life when its just necessary to post his penis on the interwebz. Als je wat ouder bent zul je het vast en zeker begrijpen
---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 18:21 ----------
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-00-06-00-a-215010/index3761.html#post7182316 (no homo)
zal je dit weekend dan een nieuwe pic sturen waar ik een meetlint erop houdtDafuq, waarom heb ik net een kerel zijn penis gezien
en angelus, had jij niet ooit eens beweerd dat die +18cm? Zo ziet ie er iig niet uit![]()

hey je bent terug

zal je dit weekend dan een nieuwe pic sturen waar ik een meetlint erop houdt
hey je bent terug
je ziet amper iets, enkel mn buik en pecs, in mn log staan betere pics
maar hoe dan ook, daarom trainen we toch.. om een beter fysiek te krijgen![]()
.Angelus is een E-hero en is hier gewoon voor de fun!True true, wou je niet bashen ofso. Ik had alleen meer verwacht van iemand die toch al zo lang op het forum zit. Was misschien wel iets te snel met beoordelen, snap best dat je het moet combineren met het studentenleven bijvoorbeeld.

zal je dit weekend dan een nieuwe pic sturen waar ik een meetlint erop houdt
hey je bent terug
je ziet amper iets, enkel mn buik en pecs, in mn log staan betere pics
maar hoe dan ook, daarom trainen we toch.. om een beter fysiek te krijgen![]()
Een apart kereltje ben je welGaat over angelus zijn piem0l, dus je mist niet veelWaarom verbied Dbb mij om verder dan pagina 2125 in dit topic te bezoeken?
Edit: Oh, vreemd. Na deze post doet hij 't weer.. Behalve pagina 2126