- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Nu weten we ineens de reden waarom jij niet samen bent met haar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu weten we ineens de reden waarom jij niet samen bent met haar

Zie mijn avy, ik heb een beter fysiek dan jij. niet buf maar wel droog.
Nu weten we ineens de reden waarom jij niet samen bent met haar![]()

http://www.youtube.com/watch?v=drKtCdepfAU
http://memecrunch.com/meme/4ZSE/ohh-snap/image.png
Zeg Arnaud, misschien moet ik eens naar Belgie verhuizen. Aangezien jij geen vriendin hebt zullen ze daar wel van lelijke ecto's houden![]()

en zeker als ze zo'n fluo roos petje dragen
Ik snap nog altijd niet wat die chicks daar in zien
Volgens mij heb je nog gelijken zeker als ze zo'n fluo roos petje dragen
Ik snap nog altijd niet wat die chicks daar in zien
Was paar jaar geleden. Al die lange ecto's droegen een tanktop, paternoster, een fluo petje (vaak roze, groen, blauw) en hadden vaak een nekmat
Was paar jaar geleden. Al die lange ecto's droegen een tanktop, paternoster, een fluo petje (vaak roze, groen, blauw) en hadden vaak een nekmat

Is er ook iets dat ik persoonlijke gegevens kan opslaan zo dat ik niet telkens bij elke sollicitatie hoef in te invullen?
Maar dat het ook automatisch in elk vakje komt
zulke figuren noem je in Nederland trouwens clowns.Rozenkrans, paternoster is denk ik dialect
[Link niet meer beschikbaar]

Van die petjes vind ik niet direct een foto, maar geloof mij, ze liepen er echt mee rondHypes in nederland zijn soms al belachelijk maar jullie belgen spannen werkelijk de kroonzulke figuren noem je in Nederland trouwens clowns.
Heb je er een fotootje van toevallig? ben wel benieuwd

zo'n mong*len zie ik hier iedere week nog gewoon opstap rondlopen..
srs? waar ga je op stap?zo'n mong*len zie ik hier iedere week nog gewoon opstap rondlopen..

Is er ook iets dat ik persoonlijke gegevens kan opslaan zo dat ik niet telkens bij elke sollicitatie hoef in te invullen?