pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
thanksgefeliciteerd pasta
OT: moet nieuwe whey kopen (BFshop) is chocolade caramel lekker?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanksgefeliciteerd pasta

gefeliciteerd pasta
kheb daar een sample van, zal ik em zo ff proberen en verslag uitbrengen ?
kheb daar een sample van, zal ik em zo ff proberen en verslag uitbrengen ?
ja graag! .. nu heb ik wel het idee dat elke smaak goed te drinken is maar toch
vond em niet zo lekker...ja graag! .. nu heb ik wel het idee dat elke smaak goed te drinken is maar toch
ja graag! .. nu heb ik wel het idee dat elke smaak goed te drinken is maar toch
Zoals ik in mijn karma bericht zijn: van de 3 nieuwe smaken is marshmallow de beste imoja graag! .. nu heb ik wel het idee dat elke smaak goed te drinken is maar toch
ik had voor de grap een keer een fb account gemaakt met een bber erop en gwn random op fan pages gereageerd ik zweer het je ik kreeg 100x een reactie van naalden,anabolen of opgezwollen terwijl ik zelfs goed reageerdestronk
gefeliciteerd pasta
cliffs: Mensen beledigen je ipv te complimenteren als je een zwaar buff fysiek hebt

Die little daddy begint echt de mong**l van DBB te wordenOf nietDie little daddy begint echt de mong**l van DBB te worden

Mijn ervaring is heel anders. Keer zo een doos gehad met allemaal zakjes met verschillende smaken, maar zaten er toch een paar bij die echt niet lekker waren, en de meesten zijn ook te zoet naar mijn zin.
Chocolade caramel heb ik dan weer nooit gehad.

Of nietDie little daddy begint echt de mong**l van DBB te worden
wat een baas ben je zeg , vast een figuur dat in RL niks durft en random mensen zit af te zeiken omdat ze wat zeggen wat jouw niet aanstaat.