AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

doe eens niet zo tegen dirk ja !
2q80diu.jpg

:trollface:

haha , vind em echt geweldig

Dafuq? Voorrang nemen als in hij had effectief voorrang? Of voorrang nemen als in hij had geen voorrang, als hij voorrang had dan slaat je reactie echt nergens op.

Ik had daar natuurlijk voorrang, staat ook niet helemaal duidelijk in mijn verhaal.

Ik had daar natuurlijk voorrang, staat ook niet helemaal duidelijk in mijn verhaal.

Op zulke momenten is het altijd jammer dat je geen pickup truck met bullbar hebt en dan gewoon niet remmen. Schijt irritant die figuren die hem er net voor gooien om dan langzaam te gaan rijden.

Op zulke momenten is het altijd jammer dat je geen pickup truck met bullbar hebt en dan gewoon niet remmen. Schijt irritant die figuren die hem er net voor gooien om dan langzaam te gaan rijden.

Idd mother****ers

Heb zelf een best agressieve rijstijl en rij altijd te hard. Maar dingen zoals voorrang verlenen, gewoon netjes het knippertje gebruiken (t*fus hekel aan als mensen dat niet doen, overigens opvallend vaak bmw's) gewoon doen.

Lol vandaag een auto die voorrang nam, ik dus natuurlijk niet maximaal afremmen en tuteren. Ging die verderop stil staan, ik denk wtf en stap uit. Rijdt hij hard weg.

Kon er wel om lachen, wat een held.

Stats: M 32j 2m 126kg

Niet gek dat ie schrikt :p

True.. Meestal rij ik wel netjes niet bumperkleven of wat dan ook.. Alleen te hard maar niet onverantwoord hard.

Maar inhalende vrachtwagens, geen richting aangeven en al die kleine dingen zijn wel het irritantst van allemaal. Zeker van die autisten die verwachten dat jij wel wacht omdat zij moeilijk moeten doen met hun vrachtwagen, als ik de kans krijg druk ik m er nog gewoon langs :roflol:

Blijf t raar vinden.. Hard rijden mag niet omdat t gevaarlijker is terwijl ik sneller van 100 naar 0 ga dan een oud wijf vanaf de 50 km/h stil staat :o

True.. Meestal rij ik wel netjes niet bumperkleven of wat dan ook.. Alleen te hard maar niet onverantwoord hard.

Maar inhalende vrachtwagens, geen richting aangeven en al die kleine dingen zijn wel het irritantst van allemaal. Zeker van die autisten die verwachten dat jij wel wacht omdat zij moeilijk moeten doen met hun vrachtwagen, als ik de kans krijg druk ik m er nog gewoon langs :roflol:

Blijf t raar vinden.. Hard rijden mag niet omdat t gevaarlijker is terwijl ik sneller van 100 naar 0 ga dan een oud wijf vanaf de 50 km/h stil staat :o

Gevaarlijkst zijn idd gasten die geen richting aangeven ( fietsers, scooters, auto's ) noem het maar op, idioten

Moet je volgende keer IN die vrachtwagen rijden, zit je nog sneller op 0

Terug
Naar boven