XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Heel normaal loon voor iemand in die functie. Jij met al je flappen kan heus wel wat geven. Of loop je leeg door je audi?

Goede doelen zijn net bijen, als 1 ergens wat vind dan staan er binnen no-time ontzettend veel aan de deur. Mijn oma gaf ook behoorlijk veel weg maar die is daarmee gestopt omdat ze schijt ziek werd van alle brieven van die goede doelen.

Daarnaast vind ik het een excessief hoog bedrag voor iemand die bij een goed doel werkt. Zoiets moet je doen uit passie en niet voor het geld.

Als ik wat weggeef dan doe ik dat wel aan mensen die er daadwerkelijk iets mee doen in plaats van dat 75% wegstroomt naar salarissen van mensen, zinloze reclame campagnes en weet ik niet wat.

nvm

Laatst bewerkt:
Heel normaal loon voor iemand in die functie. Jij met al je flappen kan heus wel wat geven. Of loop je leeg door je audi?

AlbumArt_%257B008DDEDC-574F-47B8-A3AF-5EBF5C9942DC%257D_Large.jpg

Goede doelen zijn net bijen, als 1 ergens wat vind dan staan er binnen no-time ontzettend veel aan de deur. Mijn oma gaf ook behoorlijk veel weg maar die is daarmee gestopt omdat ze schijt ziek werd van alle brieven van die goede doelen.

Daarnaast vind ik het een excessief hoog bedrag voor iemand die bij een goed doel werkt. Zoiets moet je doen uit passie en niet voor het geld.

Als ik wat weggeef dan doe ik dat wel aan mensen die er daadwerkelijk iets mee doen in plaats van dat 75% wegstroomt naar salarissen van mensen, zinloze reclame campagnes en weet ik niet wat.

Totdat alle banken in europa vallen, en jij je €1.7mill kwijt ben en ik mijn €135k spaarrekening:( voel me zo arm vergeleken met jou:(

Totdat alle banken in europa vallen, en jij je €1.7mill kwijt ben en ik mijn €135k spaarrekening:( voel me zo arm vergeleken met jou:(

Zoveel ben ik dan niet kwijt hoor + ik heb niet meer dan 100k bij 1 bank staan en de overheid staat voor 100.000 garant per bank. :p

Als je 135k spaarrekening hebt kun je toch een eigen kamer huren, zet je daar een koelkast en al je gear neer :roflol:

net terug van 3 weken werk in het buitenland :D

in een of ander boerengat in Portugal

daar is het echt crisis, hoor, heel veel echt arme mensen

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 18:15 ----------

iemand cliffs over wat er de voorbije 3 weken gebeurd is btw? heb ik iets gemist?

muayboran, lisa, sniperx

in een of ander boerengat in Portugal

daar is het echt crisis, hoor, heel veel echt arme mensen

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 18:15 ----------

iemand cliffs over wat er de voorbije 3 weken gebeurd is btw? heb ik iets gemist?

weinig gemist :) Wat accounts gedelete ... agja :) voor de rest niet veel ... Hoody heeft z'n kuurtjes toegegeven.. hmm even denken

j/k hoodmeister

klaar met schoolwerk behalve nog 1 projectje op 10 december.

feelsgoodman.jpg, dat dere freedom:cool:

ik durf die naald niet zelf te zetten, waterpoloer trekt dus mijn broek naar beneden en ramt die naald in me aars:o

Terug
Naar boven