XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Weer benen kunnen trainen sinds hele lange tijd.. wel met erg laag gewicht maar het ging pijnvrij. 120kg onder max, oh lawd.

Eerste keer boarden is vooral veel op je kont vallen...

Zojuist een ingeving gehad waar ik mijn eindpresentatie van stageperiode over wil hebben, bruis van energie.

Vet! In iets van snowworld of ga je ook op vakantie?!

Eerste keer boarden is vooral veel op je kont vallen...

Ik heb 8 sessies a 2,5 uur cadeau gekregen om het te leren. :D
Jas en Protest broek heb ik al aangeschaft, en een crashbroek (gezien mijn SI problemen)
Als de 1e keer goed bevalt (en dat gaat vallen worden..i know, ik ben al ingelicht) dan ga ik kijken voor een board, bindingen en shoes :D
Dit wil ik al heeeeeeeeeeeeel lang. Ben benieuwd!

De bedoeling is dat ik op wintersport vakantie ga idd.

Zat vroeger ook op snowboarden, idd goede investering om het eerst te leren voor je op wintersport gaat. Anders is het heel de wintersport op je kont vallen:rolleyes: Duurt wel even voor je relax van de piste af kan, maar als het soepel gaat is het hemels:o (srs)

Hoop voor je dat het goed gaat snowboarden met je si probleem (ben bang van niet)

Ik heb een Grit Training van Les Mills gevolgd (bol van de Squats en lunges maar minimaal gewicht) even op yt kijken, is slopend.

Ik had verwacht er problemen aan over te houden: geen pijn! Beetje zeurderig gevoel maar geen pijn.

Maandag gaan er nog 2 cortisonen prikken in..dinsdag knallen :D

Ik denk dat ik op dit moment alleen problemen heb als ik diep squat met veel gewicht. Als ik gewoon loop etc. heb ik ook geen echte pijn meer.
Ik hoop dus dat het goedkomt.

zometeen langs alle huizen lopen en zingen, joepie!!!!!!!!!

eindelijk een blouse gevonden die nog enigszins draagbaar is.

Staan er opeens kinderen voor je deur met lampions, denk ik eerst: gekke inzamelingsactie, beginnen ze 11 november te zingen, denk ik vervolgens: oh shit, ik heb nooit snoep in huis :o

Terug
Naar boven