AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Schepje whey banaan in 'n zakje, de vader keek wel wat vreemd.

Staan er opeens kinderen voor je deur met lampions, denk ik eerst: gekke inzamelingsactie, beginnen ze 11 november te zingen, denk ik vervolgens: oh shit, ik heb nooit snoep in huis :o
Ik heb al een paar jaar lang de bel onklaar gemaakt om af te zijn van die onzin aan de deur maar ze bleven drukken he. Ook met de gedachte gespeeld om een punaise op de knop te plakken maar dan zou men mij kunnen aangeven. Nou heb ik het zo gemaakt dat ze de knop niet eens meer in kunnen drukken. :mad:

Was een tijdje terug een verkoper aan de deur om te vragen of hij van mijn toilet gebruik kon maken. Ik zeg nou... dat wil je echt niet. :roflol:

hier zijn ze nog niet langs geweest, heb in ieder geval wel wat whey isolaat en perfect protein pancakes samples klaar liggen :D.

of wat noxi misschien :roflol:

M'n nieuwe b*ch wordt tevens m'n nieuwe trainingspartner.

keigoede coïtus gehad 2x zelfs vandaag hnnnng

welke endo dbber pakte net op windesheim zijn b&f shakebeker? :roflol:

Staan er opeens kinderen voor je deur met lampions, denk ik eerst: gekke inzamelingsactie, beginnen ze 11 november te zingen, denk ik vervolgens: oh shit, ik heb nooit snoep in huis :o
Hier in de buurt bellen ze alleen aan als ze licht in de hal zien branden, anders slaan ze je netjes over.

Beetje jammer als je net uitgebreid zit te schijten, en die kinderen maar door blijven zingen omdat er een lampje brandt (kan moeilijk in het donker poepen:o) :D:D

• Like
Waarderingen: DG80
Hier in de buurt bellen ze alleen aan als ze licht in de hal zien branden, anders slaan ze je netjes over.

Beetje jammer als je net uitgebreid zit te schijten, en die kinderen maar door blijven zingen omdat er een lampje brandt (kan moeilijk in het donker poepen:o) :D:D

Kattenbak staat in de hal? :trollface:

Dat ik nog chinees over heb van gisteren.

Terug
Naar boven