XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Krijg net een privébericht met als titel: onopgeleide hork.. stop met schelden

Inhoud: hou is ff je bek dicht alsjeblieft :)

Dit doet mij deugd

:roflol:

Bij mij sturen ze dat altijd in karma. Helaas is het, in tegenstelling tot wat krakatoa gelooft, niet zo dat je karma balk je penis lengte vertegenwoordigd.

Oh, ik dacht dat hij bij jou compenseerde :trollface:

funny.jpg

I get up every morning I flap my arms mimicking a bird's wings trying inches off the ground, and eat my bowl of seeds. People tell me that I will never be able to fly like that because I am human.**** THEM. If I believe hard enough my feet will get off the ground, I will ride the wind, I will become a bird.

I get up every morning I flap my arms mimicking a bird's wings trying inches off the ground, and eat my bowl of seeds. People tell me that I will never be able to fly like that because I am human.**** THEM. If I believe hard enough my feet will get off the ground, I will ride the wind, I will become a bird.

Dat zei Herman Brood ook

:gay:

Ik sta echt versteld van mezelf, ik heb nooit echt DL getraint omdat ik bang was voor rugklachten, ik doe nu net 2 maanden DL, en vandaag PR gemaakt met 5x180KG 1x200KG, terwijl ik al 1 week ziek ben en niet had getraint. was ook erg aggresief deze training en iriteerde me aan iedeereen

Ik sta echt versteld van mezelf, ik heb nooit echt DL getraint omdat ik bang was voor rugklachten, ik doe nu net 2 maanden DL, en vandaag PR gemaakt met 5x180KG 1x200KG, terwijl ik al 1 week ziek ben en niet had getraint. was ook erg aggresief deze training en iriteerde me aan iedeereen

Inb4 ik ben bijna even sterk als Hoody.

Sterk man ik doe 5 x 110kg

net even 1000kg gebankt, doe het maar wel pas net dus zal wel niet zoveel voorstellen

Waterpoloer ze pesten mij:(:(:(

Had net nog 400kg deadlift. op zich ook wel lekker

Test flu

Terug
Naar boven