Trenchmouth
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 915
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is nu 5 uur s'middags en ik ben nog niet zo lang wakker. Heb gisteravond nozinan, lorazepam en seroquel geslikt en daarna werd het vaag voor m'n ogen en heb ik meer dan de klok rond geslapen. Had ik nou echt even nodig.
Het is toch weekend?De klok rond geslapen , moet jij ook niet werken ?
Je bent toch geen type als corleoné ?

Ik ben God, zondag rustdag.De klok rond geslapen , moet jij ook niet werken ?
Je bent toch geen type als corleoné ?
Hoeveel DL jij? houd er wel rekening mee dat ik pas 2 maanden DL doe![]()
sicko, hoeveel KG doe je RAW?
---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 16:56 ----------
Wacht jij maar mannetje, binnen 2 maand heb ik jouw PR gebroken
Volgende training iig 220KG proberen 200kg was moeilijk maar er zat meer in
waterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()

Ik ga vanaf nu iedere week hoger tot ik op mijn limiet zit. ik ga wel een keertje ON, maar nu wil ik het nog niet riskeren
wanneer ga jij on? srsAl mijn DL zijn raw trouwens, met gear zou die wel hoger liggen maar geen zin daar inIk ga vanaf nu iedere week hoger tot ik op mijn limiet zit. ik ga wel een keertje ON, maar nu wil ik het nog niet riskeren
wanneer ga jij on? srs
Snap echt niet wat mensen tegen straps of belt hebben ofzo. Als je door zulke simpele dingen meer kg's kunt tillen, waarom zou je het dan niet doen? Omdat je je grip zo graag wilt versterken?...
Snap echt niet wat mensen tegen straps of belt hebben ofzo. Als je door zulke simpele dingen meer kg's kunt tillen, waarom zou je het dan niet doen? Omdat je je grip zo graag wilt versterken?...
Ik vind persoonlijk dat je al je spieren bij de DL moet gebruiken, dus ook je grip spieren. Als je bv met straps traint, schaker jij een deel van je onderarm spieren uit, waardoor je meer kan liften, ik ben daar op tegen omdat ik vind dat je heel je lichaam 100% moet inzetten bij de DL.Met gear vind ik het een beetje cheaten, raw is gewoon puur hoe sterk jij in je geheel bent, het totaal plaatje dus. Ik ben gewoon liever niet afhankelijk van andere hulpmiddelen buiten mijn spierenIk vind persoonlijk dat je al je spieren bij de DL moet gebruiken, dus ook je grip spieren. Als je bv met straps traint, schaker jij een deel van je onderarm spieren uit, waardoor je meer kan liften, ik ben daar op tegen omdat ik vind dat je heel je lichaam 100% moet inzetten bij de DL.
Met gear vind ik het een beetje cheaten, raw is gewoon puur hoe sterk jij in je geheel bent, het totaal plaatje dus. Ik ben gewoon liever niet afhankelijk van andere hulpmiddelen buiten mijn spierenIk vind persoonlijk dat je al je spieren bij de DL moet gebruiken, dus ook je grip spieren. Als je bv met straps traint, schaker jij een deel van je onderarm spieren uit, waardoor je meer kan liften, ik ben daar op tegen omdat ik vind dat je heel je lichaam 100% moet inzetten bij de DL.
Met gear vind ik het een beetje cheaten, raw is gewoon puur hoe sterk jij in je geheel bent, het totaal plaatje dus. Ik ben gewoon liever niet afhankelijk van andere hulpmiddelen buiten mijn spierenIk vind persoonlijk dat je al je spieren bij de DL moet gebruiken, dus ook je grip spieren. Als je bv met straps traint, schaker jij een deel van je onderarm spieren uit, waardoor je meer kan liften, ik ben daar op tegen omdat ik vind dat je heel je lichaam 100% moet inzetten bij de DL.

Dus straps gaat wel tegen je moraal in maar spuiten niet?![]()

Hoody is een heus sofist, de enige conclusie die ik kan trekken na deze redenatie te hebben gelezen.