Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hmm denken jullie dat dit werkt?
[Link niet meer beschikbaar]

wel eens eerder wat gelezen hier over sint janskruid

Put on your RubberenRonny and make me
smiley-bloos.png

Heb er zelf geen ervaring mee maar je kan het altijd proberen

Dat het een natuurlijk middel is betekent niet dat het geen effect heeft...
Voor wetenschappers is het gewoon veel minder aantrekkelijk om onderzoek te doen naar de werking van plantaardige middelen, omdat hier geen geld aan te verdienen is.

wat voor een onzin lees ik hier... Sint-Jans kruid is geen homeopathie, en er zijn enorm veel studies naar gedaan... Eens van de bekenste natuurlijke SSRI's.

+ dat^

Homeopathie betekent ook niet dat het een natuurlijk middel is. In de traditionele zin betekent het eigenlijk letterlijk dat het niet werkt. :)
Hij spreekt jou tegen anders, er is veel onderzoek naar gedaan en het is niet homeopathisch.

Voor de geïnteresseerden overigens;
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19028540

wat voor een onzin lees ik hier... Sint-Jans kruid is geen homeopathie, en er zijn enorm veel studies naar gedaan... Eens van de bekenste natuurlijke SSRI's.
Gezien jij daar denk ik thuis in bent, weet jij nog goede slaapmiddelen? Flinke sleep-onset insomnia hier.

Laatst bewerkt:
Je begrijpt me verkeerd. Heb niet gezegd of het wel of niet homeopathisch is al dan niet met werking of niet. Was me tot 5 minuten geleden niet eens duidelijk wat homeopathie precies inhoudt...

Ik probeerde slechts duidelijk te maken dat omdat iets een natuurlijke middel is het niet wil zeggen dat het geen werking heeft. Om een bepaalde reden denken veel mensen dit namelijk.

Laatst bewerkt:
Je begrijpt me verkeerd. Heb niet gezegd of het wel of niet homeopathisch is al dan niet met werk of niet. Was me tot 5 minuten geleden niet eens duidelijk wat homeopathie precies inhoudt...

Ik probeerde slechts duidelijk te maken dat omdat iets een natuurlijke middel is het niet wil zeggen dat het geen werking heeft. Om een bepaalde reden denken veel mensen dit namelijk.
Ken dan persoonlijk geen mensen die dat zeggen, ken dan wel weer mensen die beweren dat als iets natuurlijk is, dat het goed voor je is. :D

Haha komt me ook bekend voor.

Zelf nooit meegekregen dat mensen "grootmoeders middeltjes" vaak direct als onzin bestempelen? En dan liever wat medicijnen naar binnen fl*kkeren.

Laatst bewerkt:
Op naar de sportschool:D Yeeh

wel rustig an wegens me schouder

Ik gebruik het nog wel eens voor dieren, als ondersteuning voor een dieet. Daarbij heeft het vaak wel invloed, maar dat houdt nog niet in dat het voor jou ook werkt.
Aan de andere kant: is het duur? Is het schadelijk?

Tablet 10 MG, dokter van de maag,lever en darm afdeling deed wel vaag , hij zei '' Er is niks met je maag maar ik geef je alsnog domperidon om te kijken of het wel helpt '' :rolleyes: Wil nu kijken maar als ik ervoor moet betalen hoeft het niet omdat hij het me gewoon zomaar gaf, het is ook 42 stuks... hoef maar 2 om te kijken of het werkt. Hij zei wel dat het alleen op recept verkrijgbaar is en zit ook een d1 code bij, d3 was volgens mij wel vergoed.

Ik haat dat.
Krijg steeds andere medicijnen tegen migraine. Moet ik wachten tot ik weer een aanval krijgt, werkt het niet en mag ik mooi wel betalen

Lekker uitproberen op mijn kosten :mad:

Koffie automaat op 3 meter afstand van m'n bureau en vanavond chinees halen. M'n dag kan, hopelijk, niet meer verkeerd gaan.

Zo dikke gast hier lult dat hij afvalt van Weight Gainer. Haha ik ga stuk hier. Korte gok stats: 1,75 120kg. 3e rangs torpedohead.

Pfffffff, durf bijna te wedden dat hij op DBB zit want hij kent B&F en denkt dat creatine AAS is.

LOL

Zo dikke gast hier lult dat hij afvalt van Weight Gainer. Haha ik ga stuk hier. Korte gok stats: 1,75 120kg. 3e rangs torpedohead.

Pfffffff, durf bijna te wedden dat hij op DBB zit want hij kent B&F en denkt dat creatine AAS is.

LOL

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven