Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mwa weet niet voel me wel erg ook ,
maar gewoon lekker ook etc ook......

Ray.....

mcdonald's en knakworsten

Alle cijfers die ik tot nu toe teruggekregen heb voldoende :D

Kon na de (slopende) benentraining goed de 4 delen van de quadriceps zien :D

sorry dat ik je moet verbeteren maar, de vastus intermedius ligt diep onder de rectus femoris en is niet zichtbaar. het zullen er 3 geweest zijn

/betwetermodus off

sorry dat ik je moet verbeteren maar, de vastus intermedius ligt diep onder de rectus femoris en is niet zichtbaar. het zullen er 3 geweest zijn

/betwetermodus off

Lol wou precies dezelfde reactie neerzetten vanmiddag maar dacht toen laat maar. + dat wanneer je benen traint ze juist vol gaan zitten em de lijnen verdwijnen

3/3 erdoor voor mijn eerste examens, feelsgoodman

:roflol:

Sint michelsgestel jongen

Weet iemand of Domperidon vergoed wordt als je een recept hebt? Of waar ik dat nu kan checken

Weet iemand of Domperidon vergoed wordt als je een recept hebt? Of waar ik dat nu kan checken

http://www.apotheek.nl/Medische_inf...heid_domperidon_tablet.aspx?mId=10704&rId=497

Recept nodig en welke toedieningsvormen?

Domperidon is sinds 1978 internationaal op de markt. Het is zonder recept bij de apotheek verkrijgbaar onder de merknamen Motilium, Maagklachten en misselijkheid domperidon tablet en als het merkloze Domperidon. Het is te verkrijgen in tabletten, zetpillen en drank.
U krijgt in de apotheek advies over dit medicijn. Om een goed advies te kunnen geven, heeft de apotheker informatie over uw klachten en andere medische informatie van u nodig. Aan de hand hiervan kan uw apotheker u adviseren en ook controleren of domperidon samen gaat met uw andere medicijnen.

http://www.apotheek.nl/Medische_inf...heid_domperidon_tablet.aspx?mId=10704&rId=497

Recept nodig en welke toedieningsvormen?

Domperidon is sinds 1978 internationaal op de markt. Het is zonder recept bij de apotheek verkrijgbaar onder de merknamen Motilium, Maagklachten en misselijkheid domperidon tablet en als het merkloze Domperidon. Het is te verkrijgen in tabletten, zetpillen en drank.
U krijgt in de apotheek advies over dit medicijn. Om een goed advies te kunnen geven, heeft de apotheker informatie over uw klachten en andere medische informatie van u nodig. Aan de hand hiervan kan uw apotheker u adviseren en ook controleren of domperidon samen gaat met uw andere medicijnen.

Tablet 10 MG, dokter van de maag,lever en darm afdeling deed wel vaag , hij zei '' Er is niks met je maag maar ik geef je alsnog domperidon om te kijken of het wel helpt '' :rolleyes: Wil nu kijken maar als ik ervoor moet betalen hoeft het niet omdat hij het me gewoon zomaar gaf, het is ook 42 stuks... hoef maar 2 om te kijken of het werkt. Hij zei wel dat het alleen op recept verkrijgbaar is en zit ook een d1 code bij, d3 was volgens mij wel vergoed.

[Link niet meer beschikbaar]

is ook nog wel te betalen om te kijken of het werkt..

je zit ook altijd nog met je eigen risico dan kan het wel vergoed worden maar als je je eigen risico nog niet verbruikt hebt krijg je toch nog een rekening.

Terug
Naar boven