XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mijn zus had vroeger ook zo'n krantenwijkje.. maar na een paar weken had ze er totaal geen zin meer in en had ze al die folders achterin onze garage gedumpt. :roflol:

Waren er echt super veel ook nog

Mijn zus had vroeger ook zo'n krantenwijkje.. maar na een paar weken had ze er totaal geen zin meer in en had ze al die folders achterin onze garage gedumpt. :roflol:

Waren er echt super veel ook nog

een maatje van mij zat bij de scouting en maakte een vreugde vuur:D

haha okay, ik ga volgend schooljaar ook een "goeie" studie volgen dus was benieuwd welke je deed.

maargoed over dat loon, ik heb weinig te willen want ik heb geen diploma en vind het sowieso al moeilijk om een baantje te vinden.

Gister was ik post aan het doen met de auto, had dus geen gordel om, reed ik heel zachtjes, politie rijdt me tegemoet. Ik denk oeiii die gaan keren en geven mij een boete van (€120??) maar ze kwam niet terug.. :)

Straks misschien nog eens naar de wapenwinkel met mijn vader

114172_340.jpg

Van der Zanden
Boermans is opgepakt :o (hier ben ik nog nooit geweest, mijn vader ging daar altijd zijn munitie halen)

edit: :fuu: het gaat niet meer door :fuu: Mijn moeder belde net om te zeggen dat ze later thuis is, nu moet mijn vader eten gaan kopen en die winkel is dicht om 16u :fuu:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven