MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vanochtend gewogen eindelijk 75 kilo rond. September was het maar 67 kilo.
Op naar de 80:D

Hitman absolution gedownload en werkt perfect!!
50euro bespaard!

Hitman werkt eindelijk!!
Bitdefender blockte gewoon alles -.-

Hitman werkt eindelijk!!
Bitdefender blockte gewoon alles -.-
Waarom gebruik je dat? Minste problemen en meldingen heb je met windows security essentials.
Mn windows firewall werkte niet meer en heb ik die van COMODO geïnstalleerd. Die heeft een 'game-modus'. Tot nu toe maar 1 spel gehad waarvoor ik in game-modus moest zetten.

Een heerlijk pre-workoutje gevolgt door een goddelijke borst/biceps training. Surfend op een golf van euforie :p

Net lekker geslapen :)

Heb mezelf in de butt geïnjecteerd, u jelly?

Waarom eigenlijk im in de butt en niet in je been? Zo heb ik het geleerd en lijkt me ook een stuk makkelijker

Gewoon omdat het kan.

is idd makkelijker in de benen maar poep is vrijwel geheel pijnloos. En om niet teveel mijn benen te belasten door keer op keer op dezelfde plaats te injecteren.

Vanochtend gewogen eindelijk 75 kilo rond. September was het maar 67 kilo.
Op naar de 80:D
75 kilo bol, niet rond.

Hier je progressie foto even gepost, zodat de rest kan meegenieten :)

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 19:31 ----------

Hitman absolution gedownload en werkt perfect!!
50euro bespaard!
Door jou gaan ze onder andere GTA5 niet meer op PC uitbrengen

Gewoon omdat het kan.

is idd makkelijker in de benen maar poep is vrijwel geheel pijnloos. En om niet teveel mijn benen te belasten door keer op keer op dezelfde plaats te injecteren.

Je hebt 2 benen en de injecteerbare plek op je kont is kleiner dan die op je benen :p

En benen voel je ook niets van als je je spier goed vast pakt..

Jongens, volgens mij nu op ned 1 bij het programma De reünie een bodybuildster. Zag een kort fragmentje tenminste

edit: is met Julliete Bergman ;)

Nou dat ben ik met je eens hoor, ik prefereer de levende vrouwen. Als mensen graven gaan schenden alleen maar om aan hun gerief te komen vind ik dat veel te ver gaan. Alleen in mijn fantasie speelt het een rol. Als ik soms s'nachts op het locale kerkhof rondloop ben ik altijd respectvol. Er is een bepaalde rust op kerkhoven, soms heb ik dat nodig om even tot mezelf te komen. Heb alleen een keer meegemaakt dat ik het pad verkeerd ingeschat had en ik per ongeluk over de graven gelopen had... Voelde me er niet lekker bij.

Die nacht had ik deze foto genomen. Vlak hiervoor werd ik verrast door een steenmarter die uit de bosjes kwam en snel weer achter de graven verdween. Kerkhoven zijn s'nachts vol met leven.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit.

Lijkt net alsof iemand daar met de auto dwars door de bosjes is gegaan..

Terug
Naar boven