Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ik dacht dat we niet trainden en enkel op elkaars foto's geilden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan kan je beter je avatar veranderen bro ...ik hoopte dat jij die comment niet zou maken arnodsi
bodybuilders..![]()

Oh ik dacht dat we niet trainden en enkel op elkaars foto's geilden![]()
mooi om te zien dat de jonge jongens van psv ( depay/van ooien) de rotzooi weer opruimen na wéér een fout van de verdediging.
snap niet dat ze niet gewoon de verdediging van het A elftal er ingooien bij wedstrijden waar het niet meer omgaat. Slechter als dit kan niet.
tis nu toch allemaal spek en bonen
ze zijn er toch al uit
halve kilo mosselen op stil not satisfied, wel een semi door al het zink wat in mosselen zit![]()

1 voordeel: ik heb het warm tijdens de winter
---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 14:01 ----------
Dan kan je beter je avatar veranderen bro ...
![]()

Ik ben verdikt en ik loop rond in mn zomerjastrue that.. stond vanmiddag buiten srs te rillen terwijl andere mensen nergens last van hadden.. terwijl ik vroeger op +18% met een dikke bulk nergens last van had![]()

Ik ben verdikt en ik loop rond in mn zomerjas![]()
Ik kan wel sowieso erg goed tegen de kou. Heb nog in t-shirt bergbeklimming gedaan aan temperaturen on nul in de sneeuw. Ik ben het gewend in de kou te zitten en heb het heel erg snel te warm.
Snel warm hebben kan idd irritant zijnhaha idd zoiets had ik vroeger ook maar sinds ik een stuk minder eet en wat ben afgevallen heb ik het een stuk sneller koud.. zou dat zoveel uitmaken? opzich wel een voordeel want dat snel warm hebben is wel irritant
ziet iedereen in de klas te zagen dat het koud is terwijl ik me dood zweet 
. Met dun kleden merk ik bv dat ik geen pijn meer krijg aan mn handen op de moto. Terwijl ik dit anders wel krijg bij deze temperaturen.Trainen helpt 100% zeer zeker bij het warmer hebben. Heb t ooj altijd bloedheet in de trein, zit ik als enige in tshirt en alle mensen in hun jas. Loop op school ook vaak in tshirt rond. doorbloeding word gewoon veel beter ook van trainen ofzo
En het word beetje bij beetje alleen maar erger, gelukkig niet in de winter alleen.