XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

one pack :(

ben nu weer zoals dat laatste plaatje.. ergens was t misgegaan, denk onderweg naar de BK :roflol:

Oh ik dacht dat we niet trainden en enkel op elkaars foto's geilden???

Wat8.jpg

Pa heeft gisteren kerstpakket binnengekregen, best groot pakket. Is nu helemaal op, op de fles wijn na. :)

Lol bulken.

mooi om te zien dat de jonge jongens van psv ( depay/van ooien) de rotzooi weer opruimen na wéér een fout van de verdediging.

snap niet dat ze niet gewoon de verdediging van het A elftal er ingooien bij wedstrijden waar het niet meer omgaat. Slechter als dit kan niet.

mooi om te zien dat de jonge jongens van psv ( depay/van ooien) de rotzooi weer opruimen na wéér een fout van de verdediging.

snap niet dat ze niet gewoon de verdediging van het A elftal er ingooien bij wedstrijden waar het niet meer omgaat. Slechter als dit kan niet.

tis nu toch allemaal spek en bonen
ze zijn er toch al uit

halve kilo mosselen op stil not satisfied, wel een semi door al het zink wat in mosselen zit:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 voordeel: ik heb het warm tijdens de winter :D

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 14:01 ----------

Dan kan je beter je avatar veranderen bro ...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:

still more buff than...

?
:trollfacex:

true that.. stond vanmiddag buiten srs te rillen terwijl andere mensen nergens last van hadden.. terwijl ik vroeger op +18% met een dikke bulk nergens last van had :o
Ik ben verdikt en ik loop rond in mn zomerjas :roflol: :(
Ik kan wel sowieso erg goed tegen de kou. Heb nog in t-shirt bergbeklimming gedaan aan temperaturen on nul in de sneeuw. Ik ben het gewend in de kou te zitten en heb het heel erg snel te warm.

Ik ben verdikt en ik loop rond in mn zomerjas :roflol: :(
Ik kan wel sowieso erg goed tegen de kou. Heb nog in t-shirt bergbeklimming gedaan aan temperaturen on nul in de sneeuw. Ik ben het gewend in de kou te zitten en heb het heel erg snel te warm.

haha idd zoiets had ik vroeger ook maar sinds ik een stuk minder eet en wat ben afgevallen heb ik het een stuk sneller koud.. zou dat zoveel uitmaken? opzich wel een voordeel want dat snel warm hebben is wel irritant

haha idd zoiets had ik vroeger ook maar sinds ik een stuk minder eet en wat ben afgevallen heb ik het een stuk sneller koud.. zou dat zoveel uitmaken? opzich wel een voordeel want dat snel warm hebben is wel irritant
Snel warm hebben kan idd irritant zijn :p ziet iedereen in de klas te zagen dat het koud is terwijl ik me dood zweet :roflol:
Nog voor mn vet weer omhoog is gegaan had ik al constant te warm (heb jaren geleden nug bmi van onder de 18 gehad voor ik begon met trainen). Maar het is wel waar dat ik nu ook minder snel kou krijg.

Dat minder snel kou krijgen komt denk ik ook door de manier waarop ik me kleed. Ik kleed me zeer licht. Hierdoor is temperatuur over heel het lichaam ongeveer gelijk. Terwijl als je je erg dik kleed zijn er delen van je lichaam die het goed warm gaan krijgen en anderen koud. Ik denk dat dit verschil in temperaturen doorheen je lichaam je extra koud doet voelen. Ben ik niet zeker van, kan je eens testen :p. Met dun kleden merk ik bv dat ik geen pijn meer krijg aan mn handen op de moto. Terwijl ik dit anders wel krijg bij deze temperaturen.

Trainen helpt 100% zeer zeker bij het warmer hebben. Heb t ooj altijd bloedheet in de trein, zit ik als enige in tshirt en alle mensen in hun jas. Loop op school ook vaak in tshirt rond. doorbloeding word gewoon veel beter ook van trainen ofzo

Trainen helpt 100% zeer zeker bij het warmer hebben. Heb t ooj altijd bloedheet in de trein, zit ik als enige in tshirt en alle mensen in hun jas. Loop op school ook vaak in tshirt rond. doorbloeding word gewoon veel beter ook van trainen ofzo

Ik zweette vroeger helemaal niet, toen lachte ik een maat uit wanneer die zweetvlekken onder zijn oksels had.

Tegenwoordig train ik, en ik heb ze zelf ook. :( En het word beetje bij beetje alleen maar erger, gelukkig niet in de winter alleen. :D

Keukenmachine gekocht en 2 ipv 1 keer 50% korting gekregen.
Sufk*tten daar bij die kookwinkel. Achterop stickertje 480 euro, voorop 50% stickertje en 250,-prijskaartje. (ok, net geen 50% korting). Dus ik vraag of die 250 de oude of de nieuwe prijs is, zegt ze de oude, is nu dus 125 euro. Prima, meenemen!
Vervolgens zei de kassa 250 euro en moest ze de managerspas halen om er 125 van te maken omdat het niet lukte haha. Ging nog steeds geen belletje bij dr rinkelen.
Mooie was dat het goedkopere model ernaast stond en duurder was.

Dus. Dat maakte mijn dag.

Terug
Naar boven