MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik zweette vroeger helemaal niet, toen lachte ik een maat uit wanneer die zweetvlekken onder zijn oksels had.

Tegenwoordig train ik, en ik heb ze zelf ook. :( En het word beetje bij beetje alleen maar erger, gelukkig niet in de winter alleen. :D

Ik zweet me ook echt altijd de klote sinds ik train, heb al jaren geen trui aangehad. En meestal ook alleen zwarte t shirts. Echt k*t is het

ik zweet fking veel tijdens de coïtus.... omdat ik nooit cardio doe

Haha ja, en dan lekker van die smakgeluiden door het zweet, nice
:roflol: ik was laatst gestopt omdat het zweet gewoon letterlijk van me gezicht viel.. en dan gaan ze ook nog zeiken dat ik zweet terwijl ik al het werk doe.

Oef ...afgelopen zomer was pas erg man toen zat ik aan de tren toen het zo ****ing heet was .

• Like
Waarderingen: Obee
:roflol: ik was laatst gestopt omdat het zweet gewoon letterlijk van me gezicht viel.. en dan gaan ze ook nog zeiken dat ik zweet terwijl ik al het werk doe.

Oef ...afgelopen zomer was pas erg man toen zat ik aan de tren toen het zo ****ing heet was .

Haha, ja gewoon druppels op haar gezicht, en dan als je klaar bent eraf rollen en realiseren hoe nat je wel niet bent

Damn wat veel sneeuw :eek:

wel leuk though :D

hier nog niks.. net wel op de fiets ****ing harde wind tegen..

ijsvrij van school.. duik lekker mijn bedje weer in :heart:

Keukenmachine gekocht en 2 ipv 1 keer 50% korting gekregen.
Sufk*tten daar bij die kookwinkel. Achterop stickertje 480 euro, voorop 50% stickertje en 250,-prijskaartje. (ok, net geen 50% korting). Dus ik vraag of die 250 de oude of de nieuwe prijs is, zegt ze de oude, is nu dus 125 euro. Prima, meenemen!
Vervolgens zei de kassa 250 euro en moest ze de managerspas halen om er 125 van te maken omdat het niet lukte haha. Ging nog steeds geen belletje bij dr rinkelen.
Mooie was dat het goedkopere model ernaast stond en duurder was.

Dus. Dat maakte mijn dag.

Je hebt dus doelbewust een diefstal gepleegd?

Vandaag met auto haha. Hopen dat de rest van Nederland zich wel aan dat weeralarm houdt :D

Ging echt top, hele linkerbaan was vrij. Kon A13 en A4 gewoon doorrijden.

Beter doen ze elke week zo'n oproep :p

Het is vrijdag dus is het altijd wat rustiger. Ik zit wel op mn werk en kon ook aardig doorrijden. Toen hoorde ik op de radio dat de zwaarste sneeuwval zometeen pas komt en ik straks dus vastzit op mn werk :P

:fuux:

Vrij genomen en nu eten en trainen.

Zometeen door de polder naar mn werk. Lekker driften..

Net een sneeuwpop gemaakt met m'n hond en het hem versierd. Bij 10 karma's ga ik weer naar buiten en maak ik een pic van sneeuwpop + hond.

:fa:

Terug
Naar boven