XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

haha das in zwolle jos

Die was wel heel slecht..

Mijn ex-vriendin heeft me eindelijk alles vergeven wat ik haar 6 jaar geleden "aangedaan" heb.

Mijn ex-vriendin heeft me eindelijk alles vergeven wat ik haar 6 jaar geleden "aangedaan" heb.
lolz en wat had je haar aangedaan mss? :p
Als vrouwen boos op je zijn nooit toegeven of ze denken echt dat ze reden hebben om boos op je te zijn:rolleyes: (tenzij je echt iets verkeerd hebt gedaan)
Als je er in slaagt ze te laten denken dat het hen schuld was dan zullen ze meestal er alles aan doen om het terug goed te maken :D.

Als vrouwen boos op je zijn nooit toegeven of ze denken echt dat ze reden hebben om boos op je te zijn:rolleyes: (tenzij je echt iets verkeerd hebt gedaan)
Als je er in slaagt ze te laten denken dat het hen schuld was dan zullen ze meestal er alles aan doen om het terug goed te maken :D.

dat laatste is niet voor iedereen weggelegd :P

:roflol: altijd grappig dat sommige volwassen mensen zenuwachtig zijn om vlees te kopen! Of als ze niet in je ogen durven kijken.

Dat kinderen dit hebben snap ik nog, maar volwassen mensen ...

:roflol: altijd grappig dat sommige volwassen mensen zenuwachtig zijn om vlees te kopen! Of als ze niet in je ogen durven kijken.

Waarschijnlijk denken ze dat jij met blote handen de biefstuk uit die koe rukt en zijn ze daarom gewoon bang..

Ik zou ook zenuwachtig zijn bij zo'n gespierde buffel als jou :o.

2s691ll.jpg

Problem?

Is dat je binta muts?

swag

YES BIJNA BANTAM TIME :D

001569ad0030c2774774a0b00a0040d86c.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blijkbaar houd t paard meer van de politie dan de gemiddelde nederlander :roflol:

Mja, had wat gelogen over m'n vorige relaties. En voelde mezelf niet zo lekker in die periode en heb haar constant proberen te overklassen en haar ook nagedaan en zo, omdat ik ergens de gekke gedachte had dat dit nodig was. En dan als het uit was nog veel kwetsende dingen gezegd. Nuja, zij had ook wel schuld en heeft me ook genoeg gekwetst, maar ik was de oorzaak dusja..

En thx, zal dit onthouden.

vnv feestje van mijn pa die 50 is geworden :) word epic

Terug
Naar boven