Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
waarom zoomen ze zo laat in als ze klemgereden word

wel geweldig dat ze daar gewoon verdachten van de weg beuken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lolz en wat had je haar aangedaan mss?Mijn ex-vriendin heeft me eindelijk alles vergeven wat ik haar 6 jaar geleden "aangedaan" heb.

(tenzij je echt iets verkeerd hebt gedaan)
.lolz en wat had je haar aangedaan mss?
Als vrouwen boos op je zijn nooit toegeven of ze denken echt dat ze reden hebben om boos op je te zijn(tenzij je echt iets verkeerd hebt gedaan)
Als je er in slaagt ze te laten denken dat het hen schuld was dan zullen ze meestal er alles aan doen om het terug goed te maken.

Als je goed bent in manipuleren kan dat helpen maar vaak is het niet zo moeilijk, zeker als je de ander goed kent
.altijd grappig dat sommige volwassen mensen zenuwachtig zijn om vlees te kopen! Of als ze niet in je ogen durven kijken.
Dat kinderen dit hebben snap ik nog, maar volwassen mensen ...
altijd grappig dat sommige volwassen mensen zenuwachtig zijn om vlees te kopen! Of als ze niet in je ogen durven kijken.
.altijd grappig dat sommige volwassen mensen zenuwachtig zijn om vlees te kopen! Of als ze niet in je ogen durven kijken.

Waarschijnlijk denken ze dat jij met blote handen de biefstuk uit die koe rukt en zijn ze daarom gewoon bang..
Ik zou ook zenuwachtig zijn bij zo'n gespierde buffel als jou.

Ik ben altijd heel vriendelijk!
lolz en wat had je haar aangedaan mss?
Als vrouwen boos op je zijn nooit toegeven of ze denken echt dat ze reden hebben om boos op je te zijn(tenzij je echt iets verkeerd hebt gedaan)
Als je er in slaagt ze te laten denken dat het hen schuld was dan zullen ze meestal er alles aan doen om het terug goed te maken.