Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag de theoretische max op de squat van 200 gekraakt.

7 reps van 170 :fu:

altijd lekker, helemaal als je niet echt zin hebt in eerste instantie, nu op naar de 250

Nice, hoop volgende week op 1x 240KG raw te zitten, deze training deed ik ook 5x 200KG, terwijl ik vorige week 1x 200kg deed

Damn nice man, zou bruut zijn als je dat haalt. Zeker raw en in zo'n korte tijd.

Mijn grip zuigt echt, faal al bij 2x 170kg op grip. Misschien als ik met magnesium werk dat ik het wel wat langer vol houd..

Tentamenweek voorbij :)

Damn nice man, zou bruut zijn als je dat haalt. Zeker raw en in zo'n korte tijd.

Mijn grip zuigt echt, faal al bij 2x 170kg op grip. Misschien als ik met magnesium werk dat ik het wel wat langer vol houd..
Magnesium heeft echt hard geholpen bij mij!
Boven de 130kg begon ik altijd te falen (zweethanden en oude, griploze barbell) Sinds ik magnesium gebruik geen gripproblemen meer

Magnesium heeft echt hard geholpen bij mij!
Boven de 130kg begon ik altijd te falen (zweethanden en oude, griploze barbell) Sinds ik magnesium gebruik geen gripproblemen meer

Timberwalk/farmerwalk liep ik wel met 90kg per hand, ging redelijk goed. Kan alleen m'n hand niet goed dicht knijpen, omdat ik een stukje van m'n duim heb afgezaagd met de cirkelzaag. :rolleyes: Dus af en toe faalde ik nog..

facepalm.jpg

Timberwalk/farmerwalk liep ik wel met 90kg per hand, ging redelijk goed. Kan alleen m'n hand niet goed dicht knijpen, omdat ik een stukje van m'n duim heb afgezaagd met de cirkelzaag. :rolleyes: Dus af en toe faalde ik nog..
DB's gaan maar tot 30kg :o

Is wel ****ed up van die duim :eek:

Is maar een rare zin ...
edit: @ karma: no shit sherlock, maar je mop is echt slecht. Maar echt slecht

Laatst bewerkt:
niet echt... heb eigenlijk een mega saai leven volgens mij:D

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 20:32 ----------

dat zijn 2 dagen in de week dat de meeste mensen vrij zijn... zaterdag en zondag.

Grrr die groep (meeste) wordt ook in alles voorgetrokken,... iets leuks te doen,.. ja voor de "meeste" wel,....:mad:

zon geluk gehad, sinds vorige week men spuitjes in een vitamine potje gestopt ipv los in de kast, zie ik net dat me moeder de kast schoongemaakt heeft, die was gek geworden:p

Schijt irritant altijd. Mijn moeder maakt ook onverwachts even schoon af en toe. Ze doet dat ook om mij te controleren heb ik t idee. Onaangekondigt even mijn bureau opruimen bijvoorbeeld. Heb daar heel wat gedoe mee gehad toen ik jonger was lol. Ze heeft vroeger illegaal vuurwerk wiet luchtbuks etc gevonden pff

En om het weekend goed te beginnen gaan we eerst maar eens even trainen..

Lol, ging net opzoek naar een muts thuis, kwam ik een BRINTA muts tegen :roflol:

Terug
Naar boven