Michel38
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik hoor dat zoo vaak, dat woord,.. wat is dat nou eigenlijk ??![]()
Nice, hoop volgende week op 1x 240KG raw te zitten, deze training deed ik ook 5x 200KG, terwijl ik vorige week 1x 200kg deed
Magnesium heeft echt hard geholpen bij mij!Damn nice man, zou bruut zijn als je dat haalt. Zeker raw en in zo'n korte tijd.
Mijn grip zuigt echt, faal al bij 2x 170kg op grip. Misschien als ik met magnesium werk dat ik het wel wat langer vol houd..
Magnesium heeft echt hard geholpen bij mij!
Boven de 130kg begon ik altijd te falen (zweethanden en oude, griploze barbell) Sinds ik magnesium gebruik geen gripproblemen meer

Magnesium heeft echt hard geholpen bij mij!
Boven de 130kg begon ik altijd te falen (zweethanden en oude, griploze barbell) Sinds ik magnesium gebruik geen gripproblemen meer
Dus af en toe faalde ik nog..Hé?Toen jou dat aangeraden werd heb je me positief verrast door te kopen wat ze bedoelde in plaats van http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/magnesium-400-mg/
![]()

DB's gaan maar tot 30kgTimberwalk/farmerwalk liep ik wel met 90kg per hand, ging redelijk goed. Kan alleen m'n hand niet goed dicht knijpen, omdat ik een stukje van m'n duim heb afgezaagd met de cirkelzaag.Dus af en toe faalde ik nog..

niet echt... heb eigenlijk een mega saai leven volgens mij
---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 20:32 ----------
dat zijn 2 dagen in de week dat de meeste mensen vrij zijn... zaterdag en zondag.

DB's gaan maar tot 30kg
Is wel ****ed up van die duim
Is maar een rare zin ...
Is maar een rare zin ...
edit: @ karma: no shit sherlock, maar je mop is echt slecht. Maar echt slecht

zon geluk gehad, sinds vorige week men spuitjes in een vitamine potje gestopt ipv los in de kast, zie ik net dat me moeder de kast schoongemaakt heeft, die was gek geworden![]()
Jouw grappen zijn nooit goed!

Das teleurstellend...om het goed te maken mag je karma teruggevennog maar 7 karma gekregen
En, ik wilde dus een foto gaat maken maar hij is helaas omgevallen.
Het hem een klassiek hitler snorretje gegeven.