NeeRare belg, werken dit soort pick up lines bij vrouwen in de kroeg daar ?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeeRare belg, werken dit soort pick up lines bij vrouwen in de kroeg daar ?![]()

Rare belg, werken dit soort pick up lines bij vrouwen in de kroeg daar ?![]()
Bescherming nodig?
Ik stel voor dat ik je in je douche kom beschermen. Daar zijn normaalgezien geen ramen dus dan kan hij je niet zien. Zetten we meteen ook het water aan zodat eventuele ramen en de douchewanden bedampt worden en ook ondoorzichtbaar worden. Kledij verboden in de douche.
Klinkt goed?

Klinkt als de meest kansloze actie die ik ooit gehoord heb![]()
Jij hebt srs de meest slechte humor ooitBelgen worden graag het verse pak melk achterin het koelvak genoemd

Klinkt als de meest kansloze actie die ik ooit gehoord heb![]()
als je dat op een bb forum serieus neemt 
Laat ze een foto van xyxyxy zien, dan denkt ze meteen dat ze bij de apen zit!schatje even verrast met 2 kaartjes voor dierentuin, wou ze al poosje heen

Best pick up line waar jij voor zwichtte?
Net 1000kcal spaghetti binne, that belly..
vind het eigenlijk een enorme afknapper...Laat ze een foto van xyxyxy zien, dan denkt ze meteen dat ze bij de apen zit!
![]()

Jij hebt srs de meest slechte humor ooit
Hé missnuke, waar was je vrijdag? Ik heb 5u aan het centraal station gewacht![]()

Good to knowben daar niet zo vanvind het eigenlijk een enorme afknapper...
ik ga onmiddellijk wat pick-up lines opzoeken 
Je hebt gelijk, geen resultaten in google op ecto aapVolgens mij zijn er geen apen met mijn gewicht/lengte ratio![]()

Good to knowik ga onmiddellijk wat pick-up lines opzoeken
---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 12:14 ----------
Je hebt gelijk, geen resultaten in google op ecto aap![]()

Hé whami, is u vader nen terrorist?
want gij ze wel een boemeke