Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Laat ze een foto van xyxyxy zien, dan denkt ze meteen dat ze bij de apen zit!

:trollface:

kan niet, dan denkt ze straks dat ik stiekem ook rijk ben en moet men volgende verrassing iets met diamanten en 24 karaats goud zijn

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 12:18 ----------

ben daar niet zo van :rolleyes: vind het eigenlijk een enorme afknapper...

en als iemand met zon penguin line kwam? wat niet echt een pick up line is maar geeft aan dat diegene het allemaal weinig kan intresseren wie voor hem staat

- hij was bezig met dat bodybuilden enzo, altijd als ik bij em op de kamer binnenkwam, zat ie naar van die gespierde mannen te kijken in strings, of hij keek van die trainingsvideo's met van die debielen
- stond ik te praten met een jongen in de kroeg, komt ie gelijk naar me toe en schreeuwt ie in m'n oor: WAT MOET JIJ MET DIE ECTO? , bleek ie met "ecto" iemand die mager is te bedoelen
- kwam ie een keer bij mij eten, toen aten we salades, begint ie opeens te vloeken dat ie eiwitten nodig heeft en wordt ie boos dat we geen vlees in huis hebben
- hij deed ook met van die anabolen, en dan moest IK die dingen in z'n gat spuiten, of wacht "glutes" noemde hij dat :S
- dan hadden we heerlijk coïtus, begint ie opeens met z'n vinger in m'n gat te zitten "ik ga jou heerlijk anaal vernederen meis!"
- zaten we een paar weken geleden heerlijk te nken, zaterdagnacht, kijkt ie op de wekker, zegt ie opeens: OH SHIT, OLYMPIA BEGINT, springt ie zo uit bed en gaat ie in 'n z'n naakie naar een of andere bodybuild wedstrijd kijken ???
- vertel ik hem op msn dat m'n borsten de laatste tijd best groot zijn, wat denk je dat ie antwoordt!? "PICS!!!!!!" :S ik ben z'n vriendin verdomme!

:roflol:

Pa die ergens een hema chocoladeletter vandaan haalt, open maakt, hap van neemt, vies kijkt, uitspuugt in de prullenbak en vervolgens chagrijnig weer verder gaat zoeken naar zijn eigen chocolade letter :roflol:

Inb4 zusje die boos is dat haar hema chocoladeletter weg is

Gefeliciteerd broeder. Goede reden om je klem te zuipen.

Lol ik weet nog toen ik dit jaar 19 werd dat m'n familie kwam en ik lekker water dronk :o oh no i'm so dedicated, when I drink water once I'm growing very fassst

Haha thanks man, er lag vanmorge al taart op de tafel..... strong cake is strong:eetmug:

Haha mark waarvan is dat citaat

achso

Trainen en verder lam zijn!

Terug
Naar boven