XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ditmaal ga ik voor een full sleeve op linkerarm. hoofdzakelijk griekse mythologie met als sub thema love , war , peace. als je wilt kan ik altijd eens pics uploaden. gistern een groot deel al uit getekend. godin van de liefde Afrodite die de god van oorlog Ares stopt . ( met als bedoeling liefde overwint oorlog.) Vandaag om 18.00 gaan om te beginnen inken die handel :)

Je vermeldt dat je zelf ook bezig bent met een projectje . Zin om hier wat over te delen ?

Wrong way around if you ask me. War is the mother****ing answer.

Ditmaal ga ik voor een full sleeve op linkerarm. hoofdzakelijk griekse mythologie met als sub thema love , war , peace. als je wilt kan ik altijd eens pics uploaden. gistern een groot deel al uit getekend. godin van de liefde Afrodite die de god van oorlog Ares stopt . ( met als bedoeling liefde overwint oorlog.) Vandaag om 18.00 gaan om te beginnen inken die handel :)

hey ik wil niet lullig doen of zo, maar ben je zeker dat je dit voor de rest van je leven op je arm wil? Ik ben zelf ook permanent betekend, maar IMO moet je toch opletten met dergelijke ideeën

Wrong way around if you ask me. War is the mother****ing answer.

Love is cure .

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 10:55 ----------

hey ik wil niet lullig doen of zo, maar ben je zeker dat je dit voor de rest van je leven op je arm wil? Ik ben zelf ook permanent betekend, maar IMO moet je toch opletten met dergelijke ideeën

Hey papachico. bedankt voor je zekere bezorgdheid. vind dit namelijk een hele mooie boodschap waar veel mensen nog iets kunnen uitleren. ben al van kindsaf geintresseerd in mythologie en dergelijke dus ja ik weet het zeker :) is niet de eerste die ik ook zet. snap wel je bezorgdheid. en ben ook van het principe je leeft maar 1 keer . wat heb jij staan ?

Wannabe zyzz, waarom moet iedereen een sleeve sinds die kerel dood is? :p

Hey papachico. bedankt voor je zekere bezorgdheid. vind dit namelijk een hele mooie boodschap waar veel mensen nog iets kunnen uitleren. ben al van kindsaf geintresseerd in mythologie en dergelijke dus ja ik weet het zeker :) is niet de eerste die ik ook zet. snap wel je bezorgdheid. en ben ook van het principe je leeft maar 1 keer . wat heb jij staan ?

ik heb een soort van teken op de bovenkant van mijn rug

ja het is zeker een hele mooie boodschap! brotip: als mensen vragen wat het wil zeggen, zeg dan dat je het gewoon mooi vond en dat er geen diepere betekenis achter zit, zo ben je vlugger van die mensen af

ik heb een soort van teken op de bovenkant van mijn rug

ja het is zeker een hele mooie boodschap! brotip: als mensen vragen wat het wil zeggen, zeg dan dat je het gewoon mooi vond en dat er geen diepere betekenis achter zit, zo ben je vlugger van die mensen af

Bedankt voor de tip man :) denk zo ie zo even een foto te uploaden hier met progressie ervan. als je wilt mag je altijd is foto van de jouwe uploaden ook ben altijd geintresseerd in kunst op anderen hun lichaan.

Je vermeldt dat je zelf ook bezig bent met een projectje . Zin om hier wat over te delen ?

gaaf hoor! ben benieuwd!!

ja ik heb een bloesem op de linkerkant van mijn rug van schouder tot net boven de heup. de lijnen staan er nu op nu nog schaduwen en de bloesems worden zacht licht roze geschaduwd

op rechterschouder heb ik een pluizenbloem die pluisjes loslaat en die gaan weer over in zwaluwvogeltjes.. verleden loslaten en verdergaan..
en naam van mijn zoontje op enkel.

Pics. We hebben hier ergens een tattootopic trouwens.

Ik ga volgend jaar waarschijnlijk mijn ribben doen ;)

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 11:29 ----------

ja ik heb een bloesem op de linkerkant van mijn rug van schouder tot net boven de heup. de lijnen staan er nu op nu nog schaduwen en de bloesems worden zacht licht roze geschaduwd

Hnnng. (srs):)

Dat feel wanneer de mensen op je werk vanalles aan je (als jongste persoon) komen vragen als je baas er niet is.

edit: en er was een f*cking geile MILF :eek:

Laatst bewerkt:

dit!
houdt in het achterhoofd dat je heel je leven rondloopt met een cliché hippieslogan op je lichaam;) (die overigens totaal niet klopt in realiteit)

Laatst bewerkt:
Totoo's zijn zo tokkie en anno jaren '90. Maakt meteen m'n dag goed dat ik er geen heb.

op rechterschouder heb ik een pluizenbloem die pluisjes loslaat en die gaan weer over in zwaluwvogeltjes.. verleden loslaten en verdergaan..
en naam van mijn zoontje op enkel.

Een bloesem tattoo vind ik echt iets wat een vrouw kan sieren. als je wilt mag je altijd is pics uppen ben benieuwd :) leuk om te zien dat je tattoos ook betekenis hebben.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 12:13 ----------

Pics. We hebben hier ergens een tattootopic trouwens.

Ik ga volgend jaar waarschijnlijk mijn ribben doen ;)

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 11:29 ----------

Hnnng. (srs):)

Pics zullen zeker nog volgens ;)

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 12:18 ----------

dit!
houdt in het achterhoofd dat je heel je leven rondloopt met een cliché hippieslogan op je lichaam;) (die overigens totaal niet klopt in realiteit)

Realiteit is iets wat continu veranderd en waaraan je zelf kiest deel te nemen. of dit nou passief of actief is ( deze zo te laten of er iets aan te doen :D ). en daarbij geloof ik ook dat er mensen zijn die verder willen in deze richting naar een meer vrede vollere maatschappij. snap wel dat je vind dat het een cliché hippieslogan is. hoewel ik er iets meer mee bedoel dan enkel peace en love . mensen die me dan ook kennen weten dit :). Wil je hiermee ook zeker niet aanvallen ofzo is enkel mijn mening die ik wil delen .

Groeten !

Sorry voor het offtopic gaan eigenlijk : Wat mijn dag goed maakt is dat ik me lekker ga laten tattooëren vandaag ! en deze maakt ook me dag wel wat goed :) http://www.facebook.com/photo.php?v=542628125767171

Laatst bewerkt:
Kerel het is nog nooit zo vredig als nu geweest op aarde.

toepasselijke quote:

The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos!

live and let live

Dat werk beiden kantjes op.......

Lol @ mensen die tattoo's associëren met aso's

Pls go

Terug
Naar boven