AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

heeft er iemand id + ww van theync.com?

will reward met karm

Nee zag een interessant filmpje maar je kan schijnbaar maar 1x kijken

De hele dag in bed gelegen, maar wel keihard getraind en nu lekker pilsjes en wodka drinken :D

Straks ff trainen!!

Misschien zijn we dat ook wel :eyebrow:

Welk merk drink je op dit moment? Als je nu de mist in gaat zijn we sowieso geen familie.

Vooral Heineken en Grolsch.
Maar een Dommelsch, Amstel, Hertog-Jan, ..., ..., etc. lust me ook graag. :D

Vanavond word het beginnen met Heineken, en eindigen met Drommelsch..

Misschien zijn we dat ook wel :eyebrow:

Welk merk drink je op dit moment? Als je nu de mist in gaat zijn we sowieso geen familie.

Bavaria / Jupiler.

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 20:11 ----------

Smeerlap, op de Hertog-Jan na, die is wel goed.

Ik heb mijn Grolschje bijna leeg. Verder hou ik het het liefst bij Hertog-Jan of Dommelsch.

Heineken gaat er ook wel in, maar verdient mijn voorkeur niet.

Amstel is not done... Dat drink ik niet.

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 20:12 ----------

Bavaria / Jupiler.

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 20:11 ----------

Smeerlap, op de Hertog-Jan na, die is wel goed.

Bavaria zit geen smaak aan en Jupiler is okay. Jupiler vind ik wel uit de fles lekkerder dan uit de tap...

Het hoofd van mijn ex en haar reactie toen wij mcdonalds binnen liepen waar zij toevallig net zat te eten.

Vriend van mij tegen mij: is dat je ex niet, dus ik kijk naar haar en zij kijkt om omdat ze haar naam hoorde en keken elkaar recht in de ogen, zij helemaal wit wegtrekken. Vervolgens loopt vriend van mij op haar af, staat ze op, wil ze weg rennen, realiseert ze zich dat ze haar jas vergeten was. Dus ze draait zich snel om, pakt jas vast en rent de mcdonalds door terwijl stoeltje waar jas over lag mee gesleurd wordt. :roflol:

De ironie dat ik net 300 euro voor zo'n handy cam betaald had en dat ding in tas had zitten. Was echt epische video geweest..

Kerel met wie ze zat te praten zo heel droog: ik had je net gesmst dat je niet naar de mac moest gaan :o

Eerst had ik t zielig gevonden maar nu boeit t me niet zoveel meer, we hebben haar vaak zat gevraagd om t op een normale manier uit te praten, niet meer mijn probleem dat ze zich zo aan stelt.

Fles > Tap.
Hoop dat de wodka inname vanavond laag blijft. WodkaTabasco shotjes :(.

8,7 voor m'n paper
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fles > Tap.
Hoop dat de wodka inname vanavond laag blijft. WodkaTabasco shotjes :(.

Fles zit vaak meer smaak aan. Ook elk merk smaakt anders uit elke tap... Maar over het algemeen vind ik tapbier lekkerder.

Wodka drink ik met energy/redbull, niet met tabasco :roflol:

Whiskey/cola was altijd mijn favoriet. Drinkt weg als limonade.

altijd leuk wat ga je laten zetten?

ik ga in januari weer.. dan gaan we een deel inkleuren van projectje

Ditmaal ga ik voor een full sleeve op linkerarm. hoofdzakelijk griekse mythologie met als sub thema love , war , peace. als je wilt kan ik altijd eens pics uploaden. gistern een groot deel al uit getekend. godin van de liefde Afrodite die de god van oorlog Ares stopt . ( met als bedoeling liefde overwint oorlog.) Vandaag om 18.00 gaan om te beginnen inken die handel :)

Je vermeldt dat je zelf ook bezig bent met een projectje . Zin om hier wat over te delen ?

Terug
Naar boven