MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Een bloesem tattoo vind ik echt iets wat een vrouw kan sieren. als je wilt mag je altijd is pics uppen ben benieuwdleuk om te zien dat je tattoos ook betekenis hebben.
---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 12:13 ----------
Pics zullen zeker nog volgens
---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 12:18 ----------
Realiteit is iets wat continu veranderd en waaraan je zelf kiest deel te nemen. of dit nou passief of actief is ( deze zo te laten of er iets aan te doen). en daarbij geloof ik ook dat er mensen zijn die verder willen in deze richting naar een meer vrede vollere maatschappij. snap wel dat je vind dat het een cliché hippieslogan is. hoewel ik er iets meer mee bedoel dan enkel peace en love . mensen die me dan ook kennen weten dit
. Wil je hiermee ook zeker niet aanvallen ofzo is enkel mijn mening die ik wil delen .
Groeten !
Sorry voor het offtopic gaan eigenlijk : Wat mijn dag goed maakt is dat ik me lekker ga laten tattooëren vandaag ! en deze maakt ook me dag wel wat goedhttp://www.facebook.com/photo.php?v=542628125767171
Zal zo eens kijken voor foto

leuk om te zien dat je tattoos ook betekenis hebben.
). en daarbij geloof ik ook dat er mensen zijn die verder willen in deze richting naar een meer vrede vollere maatschappij. snap wel dat je vind dat het een cliché hippieslogan is. hoewel ik er iets meer mee bedoel dan enkel peace en love . mensen die me dan ook kennen weten dit