AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Een bloesem tattoo vind ik echt iets wat een vrouw kan sieren. als je wilt mag je altijd is pics uppen ben benieuwd :) leuk om te zien dat je tattoos ook betekenis hebben.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 12:13 ----------

Pics zullen zeker nog volgens ;)

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 12:18 ----------

Realiteit is iets wat continu veranderd en waaraan je zelf kiest deel te nemen. of dit nou passief of actief is ( deze zo te laten of er iets aan te doen :D ). en daarbij geloof ik ook dat er mensen zijn die verder willen in deze richting naar een meer vrede vollere maatschappij. snap wel dat je vind dat het een cliché hippieslogan is. hoewel ik er iets meer mee bedoel dan enkel peace en love . mensen die me dan ook kennen weten dit :). Wil je hiermee ook zeker niet aanvallen ofzo is enkel mijn mening die ik wil delen .

Groeten !

Sorry voor het offtopic gaan eigenlijk : Wat mijn dag goed maakt is dat ik me lekker ga laten tattooëren vandaag ! en deze maakt ook me dag wel wat goed :) http://www.facebook.com/photo.php?v=542628125767171

Zal zo eens kijken voor foto

Veel tattoos zijn ook gewoon aso, neem nou bijvoorbeeld de trampstamp (onderrug/ass tattoo) , ooit een classy dame gezien die hiermee rondloopt? Zijn vaak toch gewoon domme sletjes.

Veel tattoos zijn ook gewoon aso, neem nou bijvoorbeeld de trampstamp (onderrug/ass tattoo) , ooit een classy dame gezien die hiermee rondloopt? Zijn vaak toch gewoon domme sletjes.

Eensch. Echt jammer van die tattoos op onderrug

Tribals zijn ook triest als je het mij vraagt.

Dat waren zonder die tattoo net zulke aso domme sletjes geweest ;)

Veel mensen veroordelen je toch wel als je tattoo's hebt..
Ben jij daartegen ooit veroordeeld geweest door iemand met tattoo's, omdat jij geen tattoo's hebt?

Of waar doel jij op? :D
LOL geen flauw idee eigenlijk , dacht dat we gewoon aan het discusseren waren :D
Maar nee , niemand die me daar ooit op aangesproken heeft...

Dus conclusie: best een domme reactie van mij / skips......

Dat waren zonder die tattoo net zulke aso domme sletjes geweest ;)

Dat wel, maar dit kenmerkt ze toch?

Leer je ooit een een leuke dame kennen, kom je erachter dat ze een tattoo op haar onderrug heeft, kun je er gelijk mee stoppen.. :D

1 - verloren fietssleutel was door iemand opgemerkt en netjes bij de balie ingeleverd !

2 - Sterkte man competitie in de sportschool bestaat uit....

Bankdrukken
Shoulder press
Bicep curls
Pushups
Incline situps
en dips
(en heeft daarnaast een uithoudingscomponent bestaande uit hardlopen en roeien)

wtf ? *LOL*

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 14:24 ----------

Moet je steeds naar die flauwekul kijken als je haar van achteren neemt... ****ing tramp stamp.... wees eens origineel, dan kunnen we ze in ieder geval uit elkaar houden. Van achteren zien ze er allemaal tamelijk identiek uit.

1 - verloren fietssleutel was door iemand opgemerkt en netjes bij de balie ingeleverd !

Bankdrukken
Shoulder press
Bicep curls
Pushups
Incline situps
en dips

wtf ? *LOL*

:eyebrow:

Bankdrukken
Shoulder press
Bicep curls
Pushups
Incline situps
en dips

wtf ? *LOL*

vreemd dat er geen voetbal bij zit om de sterkte van de benen te testen

die tramp stamp is toch zo erg niet? als ik mijn stok aan het natmaken ben en ik zie dat ze er eentje heeft dan ga ik toch niet stoppen, hoor... eventueel eens testen of ik iets gestoords mag doen, daar staan die tramps naar het schijnt wel open voor ;)

Bankdrukken
Shoulder press
Bicep curls
Pushups
Incline situps
en dips

wtf ? *LOL*

niet te makkelijk maken voor jou hé :p

Hoe groot is die bloesem tat?
Goede vriendin van me heeft heel haar rug er mee vol gezet en die is echt mooi!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet helemaal vol.. best bescheiden.. kan niet wachten tot hij helemaal af is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hnnnngggg wildpate. Ik zou me er echt ziek aan kunnen eten :o

Ook best een flinke.

Terug
Naar boven